اخطار کرونایی به مدیران 3 دستگاه اجرایی در استان سمنان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، خبرنگاران/سمنان مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از اخطار کرونایی به مدیر سه دستگاه اجرایی استان اطلاع داد.

اخطار کرونایی به مدیران 3 دستگاه اجرایی در استان سمنان

قاسم شریفی در نشست کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: به این سه مدیر دستگاه اجرایی استان به دلیل عدم نظارت کافی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی در ادارات استانی و دستگاه های شهرستانی تحت مدیریت خود، اخطار کتبی گرفتند.

وی با اشاره به فرایند صعودی شیوع کروناویروس ادامه داد: متاسفانه این روزها شاهد اوج گیری دوباره بیماری کرونا در سطح استان و مقابله با نوع جهش یافته ویروس کووید- 19هستیم و همین زندگی فردی و اجتماعی شهفرایندان هم استانی را با مخاطراتی روبرو نموده است.

وی عدم رعایت بهداشت فردی و گروهی و عدم قطع زنجیره انتقال را از پیامدهای این رویه برشمرد و اضافه نمود: احتمال انتقال و انتشار ویروس در فضاهای سرپوشیده به مراتب بیشتر است و از همین رو توجه به پروتکل ها در فضاهای سرپوشیده ای مثل ادارات ضروری تر است.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان افزود: متاسفانه علی رغم دو بخشنامه ستاد استانی مقابله با کرونا، همچنان فعالیت بعضی از دستگاه های اجرایی استان ، استانداردسازی یا محدود نشده است ؛ لذا با ارسال اخطار کتبی به مدیر سه دستگاه استان تاکید شد؛ تا ضمن ابلاغ و اجرای سریع دستور العمل های ستاد استانی مقابله با کرونا به مجموعه های مدیریتی استانی و شهرستانی تحت مدیریت، نظارت دقیق و جدیت لازم در اجرای دستور العمل های ابلاغی و محدودیت های اعمال شده در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان ضمن هشدار به مدیران تاکید نمود: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت ضوابط ابلاغی، موارد مشاهده یا گزارش شده عیناً در جلسات ستاد استانی مطرح و تصمیمات لازم از سوی ستاد، اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اخطار کرونایی به مدیران 3 دستگاه اجرایی در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار کرونایی به مدیران 3 دستگاه اجرایی در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید