انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نزدیک به 50 درصد از افرادی که در نظرسنجی وزارت ارتباطات شرکت کردند؛ بر اساس آخرین آمار، توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی چلسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک نهاد مسؤول وظایفی را برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات مردم بر عهده دارد، بر این اساس شاخص هایی در قانون اساسی معین شده و این وزارتخانه بر اساس اولویت های دولت اقدام به اجرای برنامه هایی نموده است.

همچنین نظرسنجی در سایت این وزارتخانه قرار داده شده است که مطالبات مردم از این نهاد به رأی گذاشته شده است. بر اساس آخرین آمار، نزدیک به 50 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

موضوع وس یا ارزش افزوده، موضوعی است که در چند ماه اخیر توسط وزیر ارتباطات به آن تاکید شد و جهرمی از عزم جدی برای ساماندهی این سرویس اطلاع داد.

ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده از دیگر درخواست هایی است که مردم در کنار گسترش ارتباطات روستاییاز این وزارتخانه داشتند.

هوشمند سازی مدارس با 10 درصد از آرا در مقام چهارم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید