بازیکنان پرسپولیس به علی دایی هم توهین کردند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، محمد دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس تهران در استادیوم تختی گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین آمده بودند اما متأسفانه اتفاقات آخر بازی، زیبایی های این بازی را به زشتی تبدیل کرد و نمی دانم چرا بازیکنان پرسپولیس به خاطر دریافت گل چنین رفتار زشتی از خود نشان دادند.

بازیکنان پرسپولیس به علی دایی هم توهین کردند

وی اضافه نمود: آیا بازیکنی که برای تیمش گل می زند حق خوشحالی ندارد؟ طبیعی است که او گل زده و دوست دارد شادی گلش را با دیگر بازیکنان تقسیم کند.

مربی سایپا در خصوص درگیری های به وجود آمده و عامل اصلی آن گفت: متأسفانه دروازه بان دوم پرسپولیس و شجاع خلیل زاده عامل اصلی این درگیری بودند و با فحاشی های خود باعث شدند جو حاکم بر دو تیم متشنج شده و بازیکنان به جان یکدیگر بیافتند.

محمد دایی در پاسخ به این پرسش که علی دایی هم وارد این درگیری شد، توضیح داد: او نمی تواند تحمل کند که بازیکن جوانش توسط دیگران کتک بخورد. او اول برای آرام کردن این جو در درگیری حضور پیدا کرد اما متأسفانه بازیکنان پرسپولیس به این اسطوره هم بی احترامی کردند و حرف های زشتی نثار دایی کردند که وی هم عصبی شد و نتوانست خود را کنترل کند.

مربی سایپا در مورد سیلی ای که علی دایی به گوش یکی از وبلاگ ورزشی چلسی زده بود، توضیح داد: من از این خبرنگار عذرخواهی می کنم اما جو آنچنان متشنج بود که شاید علی متوجه این موضوع نشده و چنین اتفاقی اتفاق افتاده است.

محمد دایی اضافه نمود: متأسفم برای برخی بازیکنان که جنبه گل خوردن ندارند و می خواهند ضعف های خود را با این اتفاقات پوشش دهند. پرسپولیس این روزها باید به فینال آسیا فکر کند. همه ما دوست داریم این تیم قهرمان گردد زیرا نام ایران در آن وجود دارد اما انتظار چنین رفتاری از بازیکنان پرسپولیس نداشتیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان پرسپولیس به علی دایی هم توهین کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس به علی دایی هم توهین کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید