برترین جهت سفر تهران به مشهد کدام است؟

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، برای سفر به مشهد از تهران، با مسیرهای مختلفی روبرو خواهید بود. انتخاب این مسیرها با توجه به نوع وسیله نقلیه و بعلاوه زمان سپری شده برای سفر است.

برترین جهت سفر تهران به مشهد کدام است؟

آیا می دانید برترین جهت تهران به مشهد کدام جهت است؟! در جهتهای مختلف می توان شاهد کیلومترهای متفاوتی نیز بود. بعضی از جهتها از مسافت بسیار زیاد و بعضی دیگر از مسافت بسیار کمی برخوردار هستند. بنابراین با در نظر گرفتن شرایط سفر و برنامه ریزی های دقیق، می توانید گزینه مناسب برای سفر به مشهد را انتخاب کنید. با وبلاگ ورزشی چلسی همراه باشید.

برترین جهت تهران به مشهد از نظر زمانی

اگر در پی برترین جهت از نظر کوتاه بودن زمان رسیدن به مقصد هستید، باید جهت هوایی را انتخاب کنید. در این جهت می توانید بین 1.30 الی 2 ساعت در راه بوده و سپس به مقصد خود برسید. اما اگر به هر دلیلی این جهت را انتخاب ننمایید، می توانید از جهت سمنان برای سفر به مشهد، بهره ببرید. بعلاوه استفاده از قطارهای سریع السیر نیز مزایای بسیار زیادی را برای مسافران به همراه خواهد داشت.

برترین جهت تهران به مشهد از نظر کیلومتری

برای اینکه بتوانید برترین جهت تهران به مشهد از نظر فاصله کیلومتری را بشناسید، از یک مقایسه کوتاه بهره ببرید.

  • جهت تهران به مشهد با خودروی شخصی 889 کیلومتر از جهت سمنان و 980 کیلومتر از جهت شمال
  • به وسیله ریل راه آهن و با قطار 926 کیلومتر
  • فاصله هوایی تهران تا مشهد با هواپیما 724 کیلومتر
  • تهران تا مشهد با اتوبوس 899 کیلومتر

افرادی که این سفر را به قصد سرگرمی و گردش انتخاب می نمایند، جهتهای شمال برای آن ها بسی لذت بخش خواهد بود. اما در صورتی که زمان در این سفر برای مسافران بسیار اهمیت داشته باشد، اقدام به انتخاب جهتهای کوتاه خواهند نمود.

برترین جهت گردشگری از تهران به مشهد

اگر در پی انتخاب برترین جهت برای گردشگری هستید، پیشنهاد ما انتخاب جهت شمال با خودرو شخصی است. در واقع جهت شمال از کیلومتر بالاتری نسبت به جهتهای دیگر برخوردار است. اما وجود جاذبه های خیره نماینده در این جهت، آن را به عنوان یکی از برترین جهتها برای سفر به مشهد مبدل کرده است. برای تماشا جاذبه های مشهد تماشای های مشهد، از حرم تا بیرون شهر را بخوانید.

چگونه برترین جهت را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب برترین جهت، توجه به برنامه ریزی های دقیق برای سفر است. برنامه ریزی مهم ترین مسئله برای آغاز یک سفر مجذوب کننده است. یک برنامه ریزی دقیق و اصولی در بر دارنده اطلاعات مهمی از قبیل:

  • زمان آغاز مسافرت
  • مدت زمان معین شده برای مسافرت
  • رزرو هتل، مسافرخانه و ….
  • انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای سفر
  • توجه به تجهیزات مناسب برای سفر
  • و انتخاب جهت برای سفر با توجه به زمان است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، آخرین فرصت برای یک سفر دلپذیر نزدیک تهران را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برترین جهت سفر تهران به مشهد کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جهت سفر تهران به مشهد کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید