تفاهم نامه فروش 90 هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم نامه فروش 90 هزار تن ریل را امضا کردند که به عنوان افشای اطلاعات با اهمیت در کدال درج شد .

تفاهم نامه فروش 90 هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ طی این تفاهم نامه 90 هزار تن ریل E160 با گریدR260 مطابق آخرین ویرایش استاندارد EN13674-1 از فراوریات ذوب آهن اصفهان ، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای راه آهن چابهار-زاهدان به صورت چند مرحله ای و با توافق طرفین در مورد تناژ ، زمان عرضه و کشف قیمت در بورس کالا خریداری می گردد .

شایان ذکر است عملیات ریل گذاری راه آهن چابهار - زاهدان با استفاده از ریل فراوری شده در ذوب آهن اصفهان طی مراسمی تیر ماه امسال با حضورمحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شروع به کار کرد.

طول راه آهن زاهدان - چابهار 628 کیلومتر است و طبق برنامه ریزی ها، ریل گذاری 150 کیلومتر از این محور تا انتها امسال انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است ذوب آهن اصفهان تنها فراوریکننده ریل در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) است و انواع ریل برای خطوط پرسرعت ، ریل مترو و معدن مطابق استانداردهای جهانی را فراوری می نماید .

منبع: خبرگزاری آریا

به "تفاهم نامه فروش 90 هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه فروش 90 هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید