خبرنگاران اعلام همبستگی جامعه اسلامی بوسنی با ملت ایران در مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بلگراد - خبرنگاران - حسین افندی کاوازوویچ رییس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین در پیامی به محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا اعلام همبستگی کرد.

خبرنگاران اعلام همبستگی جامعه اسلامی بوسنی با ملت ایران در مقابله با کرونا

در این پیغام آمده است، در حالی که ما نیز با این معضل روبرو و در حال مبارزه هستیم با نگرانی و امید، شرایط ناشی از گسترش ویروس کرونا در کشور برادر و دوست ایران را پیگیری نموده و برای آنها دعا می کنیم.

رییس جامعه اسلامی بوسنی هرزگوین اضافه کرد، قدرت ایمان، عزم و اراده و خود مراقبتی مردم در مبارزه با این دشمن نامرئی دارای بیشترین اهمیت است و اطمینان داریم که ملت و دولت ایران چون گذشته قادر به غلبه بر این چالش خواهند بود.

رییس العلمای بوسنی و هرزگوین در سرانجام این پیغام با ذکر دعای خیر برای کشور و مردم ایران خطاب به سفیر جمهوری اسلامی در ساریوو اضافه کرد، مایلم به جنابعالی و نهادهای دینی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم که ایران در برابر ویروس کرونا تنها نیست و ما برای شما دعا می کنیم و دعا با ارزش ترین چیزی است که یک فرد مومن می تواند به دیگری اهدا کند.

شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین نیز پیشتر با ارسال پیغام کتبی به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، بر همبستگی مردم بوسنی وهرزگوین با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرد.

در این پیغام آورده است: عمیق ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی و همه مردم ایران به خصوص خانواده های جان باختگان ناشی از این بیماری ابراز می دارم و برای همه مبتلایان، درمان موفقیت آمیز را آرزومندم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعلام همبستگی جامعه اسلامی بوسنی با ملت ایران در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعلام همبستگی جامعه اسلامی بوسنی با ملت ایران در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید