خبرنگاران کاهش 10درصدی ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان امیرالمومنین اهواز

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، اهواز - خبرنگاران - رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز از سیر نزولی بیماران کرونایی به این مرکز درمانی خبر داد و گفت: ورودی مبتلایان کرونا به این بیمارستان نسبت به گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

خبرنگاران کاهش 10درصدی ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان امیرالمومنین اهواز

دکتر محمد آرزومند روز یکشنبه در گفت و گو با وبلاگ ورزشی چلسی گفت: در حال حاضر در هر بخش این بیمارستان حدود 2 تا سه تخت خالی داریم که امیدواریم این سیر نزولی بیماری همچنان ادامه داشته باشد.

111 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند

وی با بیان اینکه اکنون 111 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند که 16 بیمار در بخش آی سی یو تحت مراقبت هستند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: اگر در تعطیلات عید فطر پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت نشده باشد معمولا آمار مبتلایان و فرایند بیماری یک هفته تا 10 روز بعد معین می شود بنابراین اگر تا اوایل هفته آینده فرایند بیماری نزولی بود امیدواریم این افت بیماری همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: اکنون هر 2 روز یک فوتی کرونایی داریم و تقریبا میانگین فوتی های ما به 0/5 رسیده است که نشاندهنده افت بیماری است.

آرزومند بیان نمود: خوشبختانه بعد از تزریق واکسن، سیستم پرستاری ما کمتر به این ویروس مبتلا شدند و اکنون با تمام توان در حال خدمات رسانی به بیماران هستیم.

وی افزود: در حال حاضر فرایند بیماری در استان کاهشی شده اما از آنجا که ما بیمارستان معین کرونایی در استان هستیم افت بیماری کم رنگ تر از سایر مراکز درمانی است.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: درست است که اکنون در حالت نارنجی قرار داریم اما هر لحظه امکان شکننده بودن این شرایط وجود دارد لذا از مردم تقاضا دارم که پروتکل های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

در حال حاضر 16 شهرستان خوزستان در شرایط نارنجی و 11 شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاهش 10درصدی ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان امیرالمومنین اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 10درصدی ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان امیرالمومنین اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید