درمان اتباع خارجی مبتلا به کروناویروس رایگان شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، استاندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان از رایگان شدن ارائه خدمات درمانی به اتباع خارجی مبتلا به کووید 19 خبر داد.

درمان اتباع خارجی مبتلا به کروناویروس رایگان شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از ایسنا، علیرضا آشناگر گفت: خوشبختانه پذیرش بیماران در سطح استان فرایند بسیار خوبی را داراست و خدمات رسانی به نحو احسن ارایه می شود.

استاندار شرح داد: مسئله ای برای ارائه خدمات درمانی در بحث بیماران مبتلا به کرونا برای اتباع خارجی پیش آمده بود که پیشنهاد شد با عنایت به اینکه بسیاری از اتباع خارجی مقیم کشور از هیچ گونه بیمه ای برخوردار نیستند، هم به عنوان وظیفه انسانی و هم به دلیل رعایت نکات بهداشتی، دولت تلاش نماید تا تمام خدمات درمانی اتباع نیز همچون سایر ایرانیان به صورت رایگان ارائه شود.

آشناگر اضافه کرد: وزیر کشور این پیشنهاد را مطرح و خوشبختانه با موافقت دکتر روحانی، مصوب شد تا اتباع خارجی مقیم ایران نیز بتوانند از خدمات درمانی رایگان استفاده کنند.

وی یادآور شد: یکی از مسائل استان های مهاجرپذیر همچون سمنان، عدم مراجعه اتباع و مهاجرین مبتلا به کرونا به مراکز درمانی به دلیل اخذ هزینه های پزشکی و به دنبال آن افزایش شیوع کرونا در میان سایر افراد است.

پیشنهاد درمان رایگان اتباع خارجی از سوی آشناگر استاندار سمنان مطرح و مورد توافق رئیس جمهوری کشورمان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "درمان اتباع خارجی مبتلا به کروناویروس رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان اتباع خارجی مبتلا به کروناویروس رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید