دروغ کرونایی ترامپ، عکس

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، ایرنا نوشت: وزارت کار دولت ترامپ با تغییر نحوه محاسبه بیکاران کرونایی آمریکا مدعی کاهش هفتگی بیکاران در کشور شد.

دروغ کرونایی ترامپ، عکس

به گزارش شبکه سی ان بی سی، وزارت کار آمریکا با استفاده از روش محاسبه نوسانات فصلی مدعی شد که بیکاران هفتگی کرونایی کاهش یافته و به 881 هزار نفر رسیده است.

کاهش شمار بیکاران هفتگی آمریکا به 881 هزار نفر در حالی رخ می دهد که هفته پیش از آن شمار بیکاران در این کشور در حدود یک میلیون و یازده هزار نفر بوده است.

یان شفردسون اقتصاددان ارشد اقتصاد مرکز تحقیقاتی پانتئون گفت: اگر بخواهیم از روش پیشین (شاخص اصلاح نشده) استفاده کنیم، آمار بیکاران کرونایی آمریکا در حدود یک میلیون و 20 هزار نفر خواهد بود.

اقتصاددانان مرکز داو جونز نیز برخلاف وزارت کار آمریکا بر این باورند که شمار بیکاران ایالت متحده در این هفته در حدود 950 هزار نفر بوده است.

براساس گزارش هفتگی وزارت کار آمریکا، نرخ بیکاری بیمه شده (تعداد افرادی که حقوق بیکاری دریافت می نمایند) این هفته 1.24 میلیون نفر کاهش یافت و به 13 میلیون و 254 هزار نفر رسیده است. به این ترتیب نرخ بیکاری افرادی که دارای بیمه هستند این هفته 0.8 درصد کاهش یافته و به 9.1 درصد رسیده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "دروغ کرونایی ترامپ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ کرونایی ترامپ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید