روحانی: دولت جدید آمریکا در رفتار های غیر انسانی خود با سایر کشور ها تجدید نظر کند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزارت خارجه در زمینه فعالیت انجام گرفته برای آزادسازی منابع اقتصادی بلوکه شده در بعضی کشور ها با توجه به موانع ایجاد شده از سوی آمریکا، بر ضرورت هماهنگی بیشتر و موثر وزارت خارجه و بانک مرکزی در این زمینه تاکید نمود.

روحانی: دولت جدید آمریکا در رفتار های غیر انسانی خود با سایر کشور ها تجدید نظر کند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ورزشی چلسی، حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه در یکصد و هشتادمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به تحولات پیش رو در آمریکا اشاره نمود و اضافه کرد: دولت جدید آمریکا پیش از هر اقدامی برای ترمیم چهره مخدوش این کشور در جامعه جهانی می بایست در رفتار های غیرانسانی خود با سایر کشور ها تجدید نظر کند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه روز گذشته دولت درخصوص موظف شدن وزارت خارجه و دستگاه های مرتبط برای تسریع و تسهیل تبادلات تجاری با کشور های علاقمند، بر برنامه ریزی و اقدامات سریع در این زمینه تاکید نمود.

در این جلسه وزارت خارجه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته برای آزاد سازی منابع اقتصادی بلوکه شده ایران در بعضی کشور ها ارائه کرد و مقرر شد علیرغم فشار های تحریمی آمریکا، بانک مرکزی و وزارت امور خارجه با هماهنگی بیشتر و موثرتر نسبت به آزادسازی و استفاده از این منابع برای تامین احتیاج های تولیدی کشور اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روحانی: دولت جدید آمریکا در رفتار های غیر انسانی خود با سایر کشور ها تجدید نظر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: دولت جدید آمریکا در رفتار های غیر انسانی خود با سایر کشور ها تجدید نظر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید