سفر خسته کننده پرسپولیس به مسجد سلیمان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، برای سفر زمینی از اهواز تا مسجد سلیمان دو راستا موجود است که یکی 142 و دیگری 182 کیلومتر مسافت دارد.بنابراین سرخ ها حداقل یک و نیم تا دو ساعت باید در اتوبوس باشند .

سفر خسته کننده پرسپولیس به مسجد سلیمان

سفر خسته کننده پرسپولیس به مسجد سلیمان

بعد از شکست پدیده وصعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس فعلا از این مسابقات فاصله خواهد گرفت و به لیگ برتر باز می گردد تا قبل از آغاز مسابقات آسیایی اش دو دیدار دیگر مقابل تیم های خوزستانی لیگ برگزار کند.

بازی بعدی سرخ ها در لیگ برتر خارج از خانه خواهد بود و البته تیم برانکو در شرایط سختی باید آماده این بازی گردد.پرسپولیس کاپیتان و ستون خط دفاعی اش را برای این بازی ادست داده و با توجه به مسائل بدنی که دارد بعد از 120 دقیقه بازی پرفشار مقابل پدیده و در فاصله 5 روز از این مسابقه باید در مسجد سلیمان مقابل تیم زخم خورده علیرضا مرزبان قرار بگیرد.

پرسپولیس فرصت یافت تا در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه تمرین کند و روز آدینه به سوی اهواز خواهد رفت.با این حال جدا از پروازهای داخلی که به خاطرتاخیرهایش خسته کننده هم خواهد بود کاروان تیم پرسپولیس باید راستا اهواز تا مسجد سلیمان را با اتوبوس طی کند؛راستای که چندان کوتاه نیست و می تواند به خستگی بازیکنان این تیم یک روز قبل از بازی سخت مقابل نفت مسجد سلیمان منجر گردد.

برای سفر زمینی از اهواز تا مسجد سلیمان دو راستا موجود است که یکی 142 و دیگری 182 کیلومتر مسافت دارد.بنابراین سرخ ها حداقل یک و نیم تا دو ساعت باید در اتوبوس باشند .

ساعت پرواز تهران - اهواز پرسپولیس 15:55 آدینه اعلام شده است.چنانچه تصور کنیم این پرواز حداقل 30 دقیقه تاخیر داشته باشد، بعد از پرواز یک ساعته تا اهواز، اعضای این تیم در خوشبینانه ترین حالت ساعت 17 به مرکز خوزستان خواهند رسید و حداقل یک ساعت زمان خواهد برد تا سوار اتوبوس شوند.

در واقع چنانچه اتوبوس پرسپولیس ساعت 18 به سوی مسجد سلیمان حرکت کند بعید است زودتر ازساعت 21 بازیکنان به اتاق های خود در هتل محل اقامت شان بروند و اینچنین سفر سرخ ها نزدیک به6-5 ساعت طول خواهد کشید که می تواند مسائلی برایشان به همراه داشته باشد.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "سفر خسته کننده پرسپولیس به مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر خسته کننده پرسپولیس به مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید