فیلم ، قتل یک سیاه پوست با بیش از 10 گلوله توسط پلیس لوئیزیانا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، پلیس لوئیزیانا تیراندازی به سمت مردی سیاه پوست که به قتل وی منجر شد را تایید و اعلام کرده تحقیقات در این خصوص در جریان است.

فیلم ، قتل یک سیاه پوست با بیش از 10 گلوله توسط پلیس لوئیزیانا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزشی چلسی، پلیس شهر لافایت در ایالت لوئیزیانا تایید کرد که در حال انجام تحقیقات درباره تیراندازی به یک شهروند سیاه پوست در حادثه ای است که شب جمعه رخ داده است.

در ویدئویی که از این حادثه در شبکه های اجتماعی پربازدید شده، پلیس به سمت مردی که ظاهراً چاقو به دست است شلیک می کند. قبل از این که این مرد به روی زمین بیفتد صدای 10 الی 15 شلیک شنیده می شود.

پلیس ایالت جنوبی لوئیزیانا گفت این مرد در درگیری در یک فروشگاه دخالت داشته و قبل از تلاشش برای دوباره وارد شدن به فروشگاه هدف تیراندازی پلیس قرار گرفت. پلیس اما تایید نکرده که این مرد هنگام تیراندازی از سوی پلیس همچنان چاقو در دست داشته و اعلام کرده همچنان در مراحل اولیه تحقیقات قرار گرفته است.

هنوز اطلاعات رسمی بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

این حادثه در حالی رخ داده که بسیاری از شهرهای آمریکا در هفته های گذشته پس از قتل فردی سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست پلیس سفید پوست، صحنه اعتراضات گسترده علیه نژاد پرستی و خشونت پلیس بوده است. اعتراضاتی که همچنان از 25 ماه می (پنجم خرداد ماه) در برخی شهرها مانند پورتلند در ایالات اورگن ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فیلم ، قتل یک سیاه پوست با بیش از 10 گلوله توسط پلیس لوئیزیانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، قتل یک سیاه پوست با بیش از 10 گلوله توسط پلیس لوئیزیانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید