هزینه گلف بازی ترامپ چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، هافینگتن پست گزارش داد، هزینه بازی گلف دونالد ترامپ از ابتدای ریاست جمهوری او تاکنون بالغ بر 102 میلیون دلار می شود.

هزینه گلف بازی ترامپ چقدر است؟

این هزینه 255 برابر حقوق سالانه رئیس جمهوری آمریکاست؛ حقوقی که دونالد ترامپ از آغاز ریاست جمهوری گفته است آن را نخواهد گرفت.

این مبلغ، هزینه های سفر و تأمین امنیت رئیس جمهوری آمریکا را در مدت دو سال و نیم حضور او در کاخ سفید شامل می شود.

این مبلغ تنها 12.7 میلیون دلار کمتر از تمام هزینه های سفرهای باراک اوباما و خانواده اش در تمام هشت سال دوران ریاست جمهوری اوست.

هافینگتن پست در گزارش خود نوشته است که هزینه بازی گلف دونالد ترامپ کاملاً محافظه کارانه برآورد شده است. در این محاسبه 15،994 دلار بر ساعت برای پرواز ایرفورس وان، هواپیمایی رئیس جمهوری آمریکا در نظر گرفته شده است؛ در حالی که اسناد پنتاگون نشان می دهد که هزینه پرواز هواپیمایی رئیس جمهوری در سال 2016 برای هر ساعت حدود 180 هزار دلار و در سال 2015 حدود 206 هزار دلار بوده است.

یکی از نکات قابل توجه این گزارش آنجاست که نشان می دهد یکی از نقدها دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی سال 2016، انتقاد به باراک اوباما برای رفتن به بازی گلف بود. کارزار انتخاباتی ترامپ وعده داده بود که اگر او به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود، هرگز گلف بازی نخواهد کرد.

ترامپ علاقه وافری به بازی گلف دارد و در دو سال و نیم گذشته با شخصیت های سیاسی آمریکایی و همچنین مقامات کشورهای دیگر به گلف رفته است. در آخرین مورد در ژاپن به همراه شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن گلف بازی کرد.

ماه گذشته شبکه خبری ان. بی. سی در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ 252 روز را در املاک شخصی خود و 187 روز را در زمین های گلف گذرانده است. کاخ سفید هنوز به این گزارش واکنش نشان نداده است.

هزینه سفرهای ترامپ بحث نقض منشورهای اخلاقی از سوی رئیس جمهوری را مطرح کرده است؛ چرا که ترامپ تقریباً برای تمام بازی های گلف به زمین های گلف خودش رفته و عملاً با اجاره زمین بازی به تجارت خودش سود رسانده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هزینه گلف بازی ترامپ چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه گلف بازی ترامپ چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید