وحیدی: کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می شوند، اتخاذ تدابیر لازم برای برطرف مسائل زلزله زدگان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، وزیر کشور گفت: کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.

وحیدی: کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می شوند، اتخاذ تدابیر لازم برای برطرف مسائل زلزله زدگان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ورزشی چلسی، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در جمع وبلاگ ورزشی چلسی گفت: موضوع ما در جلسه ملی کرونا مروری بر مقدار دقت دستورالعمل های پس از اعمال مدیریت هوشمند بود.

وی اضافه کرد: راجع به کوشش هایی که در مقابل طرح واکسیناسیون ملی صورت می گیرد مقرر شد نسبت به این موضوع و اهمیت واکسیناسیون در فضای مجازی تبیین انجام گردد چون بعد از مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.

وی با اشاره به جزئیاتی از جلسه ستاد ملی بحران که صبح سه شنبه برگزار شده بود، گفت: در بحث ستاد ملی بحران یک قانون داریم که باید چند سند براساس آن طراحی می شد. اسناد کاهش خطر و افزایش آمادگی های ملی و... باید تهیه گردد و در شورای عالی بحران به تصویب برسد و امید داریم تا یک ماه آینده این سندها آماده و در شورای ملی به تصویب برسند.

وزیر کشور با اشاره به تمهیدات جبران خسارات زلزله در استان هرمزگان گفت: خوشبختانه به رغم شدت زمین لرزه در این استان، خسارت انسانی غیر از یک مورد نداشتیم و خسارت های دیگر ترک خوردگی هایی بود که در برخی روستاها بود و پیش بینی های لازم برای برطرف بحران و مسائل مردم اجرا شده است و این جلسه فرصت مناسبی بود که راجع به اقدامات لازم درخصوص زمین لرزه بحث و گفت و گو کنیم و دستورالعمل های لازم در این مورد صادر و مقرر شد کارهایی در این حوزه انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وحیدی: کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می شوند، اتخاذ تدابیر لازم برای برطرف مسائل زلزله زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحیدی: کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می شوند، اتخاذ تدابیر لازم برای برطرف مسائل زلزله زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید