پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه های ورزشی فارس شروع شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: دستورالعمل تسهیلات شرکت های ورزشی آسیب دیده از کرونا ابلاغ و بین 48 تا 960 میلیون تومان بین فعالین این حوزه در فارس که کسب و کار آنها از شیوع این بیماری متاثر شده پرداخت می گردد.

پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه های ورزشی فارس شروع شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛ سهراب مختاری در این باره گفت: در چهل و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ 15 آذرماه 99 در مورد پرداخت تسهیلات به فعالیت ها ،واحدها و کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از باشگاه داران ورزشی آسیب دیده در دوران کرونا در نظر دارد تسهیلات حمایتی خود را در قالب وام به متقاضیان ارایه کند .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه نمود: از این رو موسسان باشگاه های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان می توانند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و تکمیل فرم های مربوطه درخواست اولیه خود را ثبت نموده و سپس با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

وی به مراحل گام به گام ثبت نام متقاضیان اشاره و بیان نمود: متقاضیان می توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه و با ثبت نام در سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات اقدام نمایند.

مختاری ادامه داد: متقاضیان دقت نمایند که در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده حتما اداره کل ورزش و جوانان فارس انتخاب گردد در غیر این صورت درخواست متقاضی به دست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نرسیده و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.

وی اضافه نمود: در مراحل بعدی باید مراجعین متقاضی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و شناسنامه شغلی خود را تکمیل نمایند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار کرد: مراجعه مجدد متقاضی باید به سامانه کارا کرونا به آدرسcorona-kara.mcls.gov.ir و ثبت درخواست تسهیلات مورد نظر

اماکن ورزشی و مراکز مشاوره جوانان با توجه به نوع مکان و حداکثر شاغلین هر بنگاه مشمول باشد.

مختاری در سرانجام گفت: تسهیلات کم بهره در حوزه کسب و کارهای مرتبط با ورزش و جوانان با مبالغی بین 48 تا 960 میلیون تومان به فعالین این بخش پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه های ورزشی فارس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه های ورزشی فارس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید