گل محمدی: بازی را بردیم و نمی توانیم از داوری ناراضی باشیم

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش بازی سنگینی را مقابل استقلال پشت سر گذاشته است.

گل محمدی: بازی را بردیم و نمی توانیم از داوری ناراضی باشیم

به گزارش گروه ورشی دانشجو، یحیی گل محمدی پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست وسوم لیگ برتر گفت: دربی همواره حساسیت های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی هم برای ما و هم برای آنها بود. موقعیت های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری های فیزیکی بود و فضاهای خوبی دو تیم به هم ندادند. در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت خوب استفاده کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

وی اضافه نمود: از بچه ها تشکر می کنم، آنها مسائل زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن کوشش کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مسائل اقتصادی تیمش شرح داد: این بحث درون خانوادگی است، ولی امیدوارم همانطور که بچه ها از جان شان مایه می گذارند، همه ارکان باشگاه هم کوشش نمایند و این مشکل را رفع نمایند. به همه طرفداران تبریک می گویم، چون می دانم الان آنها خیلی خرسند هستند.

گل محمدی درباره اتفاقات کنار زمین و شلوغی بیش از حد نیمکت ها و اعتراضات توضیح داد: بخشی از این مسائل به حساسیت مسابقات بر می گردد. بخشی هم به نبود تماشاگران برمی گردد که هر کسی حرفی می زند، شنیده می گردد. سال جاری این ماجرا بیشتر شده است. در هر صورت هم ما می توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران با تمرکز بیشتری این مسئله را حل نمایند.

وی راجع به قضاوت اکبریان در این ملاقات هم گفت: دربی بازی سنگینی است. برای داور هم قضاوت در این بازی سخت است. فکر می کنم این آرامش باید در همه تیم ها باشد. هر یکی تیمی داد بیشتری بزند، پوئن بیشتری می گیرد. ما بازی را بردیم و نمی توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم، ولی در برخی از صحنه ها نظر ما با داور فرق می کرد. باید فیلم بازی را ببینیم، بازی سنگینی بود و به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: بازی را بردیم و نمی توانیم از داوری ناراضی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازی را بردیم و نمی توانیم از داوری ناراضی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید