الدحیل و السد به دنبال تاریخ سازی در آسیا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نماینده های فوتبال قطر از آمادگی بالایی برای درخشش و تاریخ سازی در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند و خود را آماده شکست دادن سرخ آبی های تهرانی نموده اند.

الدحیل و السد به دنبال تاریخ سازی در آسیا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی و به نقل از الرای، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شروع خواهد شد و در یکی از حساس ترین دیدارها السد در استادیوم آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

تقابل نماینده های ایران و قطر ادامه پیدا خواهد نمود و این بار در روز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس دیگر تیم ایرانی این بار در قطر به مصاف الدحیل می رود.

روزنامه الرای قطر از آمادگی بسیار بالای دو نماینده قطر برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد و نوشت: دو تیم السد و الدحیل به دنبال تاریخ سازی در لیگ قهرمانان آسیا هستند. هر دو تیم بازیکنان بسیار باتجربه ای در اختیار دارند و با برگزاری اردوهای بسیار خوب در تابستان از آمادگی بالایی برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند.

در ادامه گزارش سایت قطر آمده است: السد و الدحیل در صورت پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در نیمه نهایی به مصاف هم می روند تا دست به تاریخ سازی برای فوتبال قطر زنند و یکی از آنها به فینال راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الدحیل و السد به دنبال تاریخ سازی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدحیل و السد به دنبال تاریخ سازی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید