پیروزی قاطع کریمی مقابل قهرمان المپیک، اکبری در ثانیه پایانی نایب قهرمان دنیا را برد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، علیرضا کریمی نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود برابر المپیک لندن از آذربایجان به برد قاطع 7 بر صفر رسید و عزت الله اکبری نیز نایب قهرمان 2014 دنیا از ژاپن را شکست داد.

پیروزی قاطع کریمی مقابل قهرمان المپیک، اکبری در ثانیه پایانی نایب قهرمان دنیا را برد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در ادامه رقابت های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2018 در بوداپست مجارستان، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز دنیا در دومین مبارزه خود برابر شریف شریف اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان به روی تشک رفت و در انتها با نمایشی خوب به برتری قاطع 7 بر صفر رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

کریمی پیش از این در دور اول مقابل ریکاردو بائز از آرژانتین 13 بر صفر به پیروزی رسیده بود.

در وزن 79 کیلوگرم نیز عزت الله اکبری دارنده مدال نقره دنیا در سال 2013 در دومین مبارزه به مصاف سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره 2014 دنیا از ژاپن رفت و در حالیکه تا ثانیه انتهای 2 بر 2 از حریف عقب بود موفق به خاک کردن حریف شد و 4 بر 2 کشتی را به انتها رساند.با اعتراض کادر فنی ژاپن و بازبینی فیلم یک امتیاز از اکبری کم شد و این مبارزه در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود عزت الله اکبری به انتها رسید.

اکبری پیش از این در دور نخست مقابل جانی بور از فرانسه با نتیجه 10 بر 2 پیروز شد.

جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، گریگوریان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان، رشید قربان اف دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از ازبکستان و علی شعبان اف دارنده مدال برنز دنیا از بلاروس در گروه اکبری حضور دارند.

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، پیش از این در جریان رقابت های 4 وزن دوم رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم پس از غلبه بر اندربات قهرمان بازیهای آسیایی از مغولستان، مقابل ولادیسلاو آندریف از بلاروس5 بر 5 باخت.

در وزن 65 کیلوگرم نیز امیر حسین مقصودی مقابل ولادیمیر خنچگاشویلی قهرمان المپیک ریو از گرجستان باخت .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی قاطع کریمی مقابل قهرمان المپیک، اکبری در ثانیه پایانی نایب قهرمان دنیا را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع کریمی مقابل قهرمان المپیک، اکبری در ثانیه پایانی نایب قهرمان دنیا را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید