مصالح ساختمانی

مسجد جامع تون تنها بنای کهن و زنده فردوس از اواخر قرن ششم هجری قمری است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مسجد جامع تون تنها بنای کهن و زنده فردوس از اواخر قرن ششم هجری قمری است.

14 فروردین 1402

از خانه های خالی پردیس مالیات اخذ می شود؟

تهران (پانا) - سرپرست شرکت عمران شهر تازه پردیس با اعلام اینکه در 2 سال آینده پردیس تبدیل به شهری با تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی خواهد شد، از اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی برای واحدهایی که بیش از 2 سال در پردیس خالی مانده اند خبر داد.

16 اردیبهشت 1401

ماهی خام نخورید!

تهران (پانا) -سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد نسبت به ظهور بیماری تهاجمی جدیدی که از مصرف ماهی خام ناشی می شود، هشدار داد.

28 تیر 1400

جمع آوری 45 هزار ماینر غیرمجاز

خبرنگاران : بیش از 45 هزار دستگاه استخراج رمز ارز که به صورت غیرمجاز به این کار اقدام نموده بودند، جمع آوری شد.

27 بهمن 1399

راهنمای کامل برای رنگ کردن دیوار گچی

تقریبا بیش از یک قرن است که دیوارهای گچی در هر خانه ای پیدا می شود. چه در عمارت های آنتیک چه در کلبه های روستایی، دیوارهای گچی یکی از ثابت ترین ارکان خانه سازی بوده اند. در این مقاله می خواهیم نحوه رنگ کردن این دیوارها را بررسی کنیم.

2 بهمن 1399

محمد بن سلمان دیدار با فرمانده ارتش پاکستان را نپذیرفت

روابط دو کشور پس از انتقاد وزیر امور خارجه پاکستان از عربستان به خاطر آنچه موضع ناکافی بر سر کشمیر علیه هند خوانده شد، با تنش همراه شد.

17 مهر 1399

خبرنگاران رکوردشکنی تاریخی بورس در هفته ای که گذشت

تهران - خبرنگاران - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (15 مرداد) به عدد دو میلیون و 34 هزار واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود 6 درصد رشد را تجربه کرد.

11 مهر 1399

احیای حجره های مسجد جامع ارومیه

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری روز 8 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: مسجد جامع ارومیه به عنوان یکی از مساجد تاریخی دوره اسلامی با محراب گچ بری و منحصربه فرد بوده که در سال های گذشته دستخوش...

8 مرداد 1399