آبشک: همواره مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بوده ایم، عبدالله زاده: این قهرمانی کوچک ترین کاری بود که می شد برای خوزستانی ها کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، دو هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از رجحان تیم شان در ملاقات سوپرجام فوتبال ایران مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی به اظهارنظر پرداختند.

آبشک: همواره مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بوده ایم، عبدالله زاده: این قهرمانی کوچک ترین کاری بود که می شد برای خوزستانی ها کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی چلسی، محمد آبشک بعد از قهرمانی فولاد در سوپرجام گفت: بازی سختی بود. ما در این چند سال همواره مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه نموده، ولی نتوانسته بودیم نتیجه خوبی بگیریم. به نظرم همواره مقابل پرسپولیس تیم برتر بودیم، ولی در این بازی صحبت از جام بود و خدا را شکر توانستیم برنده شویم.

وی درباره درگیری های بازیکنان دو تیم در جریان بازی هم خاطر نشان کرد: فوتبال است دیگر. همانطور که آنها صحبت می نمایند، ما هم صحبت می کنیم. این چیز ها در فوتبال طبیعی است. نمی گردد که اتفاقی رخ ندهد و کسی هم حرفی نزند و به خانه های مان برگردیم. در فوتبال ما رقیب هستیم، ولی در خارج از زمین رفیقیم.

هافبک درباره توصیه انتهای بازی نکونام به او، یادآور شد: ایشان گفت که کمتر با داور صحبت کن تا اخطار دوم را نگیری.

احمد عبدالله زاده دیگر بازیکن فولاد نیز درباره این بازی مطرح نمود: مردم خوزستان باید امشب خرسند باشند. این کوچک ترین کاری بود که می توانستیم برای آنها انجام بدهیم، چون خوزستان در شرایط بدی واقع شده است. این قهرمانی را آنها تقدیم می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آبشک: همواره مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بوده ایم، عبدالله زاده: این قهرمانی کوچک ترین کاری بود که می شد برای خوزستانی ها کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشک: همواره مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بوده ایم، عبدالله زاده: این قهرمانی کوچک ترین کاری بود که می شد برای خوزستانی ها کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید