نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد می گوید کم تجربگی شاگردانش منجر به این شد که نتوانند الاهلی را شکست دهند.

نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود و ما می دانستیم که از بازی چه میخواهیم. موقعیت های خوبی خلق کردیم و به گل هم رسیدیم اما بی تجربگی کردیم و در صحنه ای که گل خوردیم، شش بازیکن ما در حمله و در تلاش برای زدن گل دوم بودند و این کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد: بازی مساوی شد اما به نظرم توانستیم تیم خوب الاهلی را کنترل کنیم. تیم ما خوب بازی کرد و به حریف موقعیت ندادیم اما کم تجربگی باعث شد که حریف به گل تساوی برسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: گفته بودم که این گروه سخت است و نتایج و بازی ها این مهم را نشان می دهد. شرایط به صورتی است که تیم ها خیلی سخت به هم می بازند و بازی ها سخت و همراه با استرس هستند.

وی بیان کرد: فقط به خاطر اشتباهی که داشتیم گل خوردیم. مقابل تیم حرفه ای و خوبی چون الاهلی نمی توان چنین اشتباهی کرد. بازیکن حریف تا فرصتی نصیب شان می شد، آن را از دست نمی داد. به هر حال اشتباه کنی، جریمه می شوی و تیم ما هم گل خورد. می توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما این کار را نکردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به نظرم در صحنه ای که گل خوردیم، بی تجربگی کردیم.

نکونام خاطرنشان کرد: ما برای بردن زحمت کشیدیم اما در این بازی ها با چنین اشتباهاتی جریمه خواهی شد و باتوجه به شرایطی که داریم، باید بتوانیم از هدف و تیم مان محافظت کنیم و نباید راحت فرصت سوزی کنیم. بازی قبل هم می توانستیم راحت سه امتیاز را بگیریم اما با بدشانسی به آن نرسیدیم. این بازی هم تا دقیقه 92 جلو بودیم و بعد گل خوردیم. باید با تجربه تر عمل کنیم و بازیکنان ما باید مسئولیت پذیرتر شوند تا به موفقیت برسیم.

منبع: فرارو

به "نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید