نگاه جالب سرمربی انگلیس به دشمن دیرینه؛ هرچه آلمانی تر، بهتر!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، خبرنگاران - گرت ساوتگیت مربی انگلیس عقیده دارد که: هر چه آلمانی تر، بهتر.

نگاه جالب سرمربی انگلیس به دشمن دیرینه؛ هرچه آلمانی تر، بهتر!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، ساوتگیت 52 ساله در آستانه بازی با ایران در گروه B گفت که این بار شرایط فرق دارد و زمان آن فرا رسیده که انگلیس یک گام فراتر بگذارد و به قول خودش آلمانی تر باشد.

سرمربی انگلیس گفت: آنچه که مهم است کارنامه تیم است. ما می خواهیم مانند آلمان باشیم، تیمی که وقتی به صفحه ویکی پدیایش نگاه می کنیم می بینم 4 طلا، 4 نقره و 4 برنز دارد. برای مسابقات قهرمانی اروپا هم: سه طلا، سه نقره، سه برنز. بله صفحه ما شبیه صفحه آنها نیست، اما دوست داریم این اتفاق بیافتد حتی اگر 40 سال طول بکشد، این هدف ما خواهد بود که به طور مداوم چالش برانگیز باشیم.

ساوت گیت دائما با بازیکنان صحبت نموده، که در ابتدا فکر آنها را از فشار و استرس بازی های باشگاهی که هفته پیش به اتمام رسیدند خالی کند، سپس هیجان و لذت حضور در جام جهانی را برایشان ایجاد کند. و بعلاوه از آنها در مقابل آثار منفی تیترهای خبری در خصوص حواشی مسابقات محافظت کند.

او ادامه داد: ما امتیاز حضور در اینجا و منحصر به فرد بودنش را به خود یادآوری می کنیم. تنها 16 تیم انگلیسی تا به امروز در جام جهانی حضور داشته اند. باید دائم این لحظه را به خود یادآوری کنیم. آلمان همواره الگوی بارزی است. واقعا باید اینگونه باشیم.

انگلیس بعد از حضور در نیمه نهای 2018 و فینال یورو 2020 آماده است تا این بار قهرمانی را به خانه ببرد و به گفته خودشان هرچیزی جز قهرمانی شکست محسوب می گردد، هدف روشن است.

منبع: فرارو

به "نگاه جالب سرمربی انگلیس به دشمن دیرینه؛ هرچه آلمانی تر، بهتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه جالب سرمربی انگلیس به دشمن دیرینه؛ هرچه آلمانی تر، بهتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید