اینتر حاضر به فروش مدافعش به بارسلونا نشد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، باشگاه اینتر با پیشنهاد بارسلونا برای خرید یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته نراتزوری موافقت نکرد.

اینتر حاضر به فروش مدافعش به بارسلونا نشد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، کوشش های باشگاه بارسلونا برای خرید یک مدافع میانی جدید در پنجره جابجایی تابستان سال 2020 همچنان ادامه دارد و تازه ترین پیشنهاد این تیم برای جذب یک بازیکن برای این پست رد شد.

گویا بازیکنی که باشگاه بارسلونا دست روی آن گذاشته استفان دی فری مدافع میانی هلندی تیم فوتبال اینتر است که مورد توجه هموطنش رونالد کومان سرمربی جدید آبی و اناری ها قرار گرفته است. طبق گزارش سایت ساکرلینک، بارسلونا در لابلای مذاکراتش با اینتری ها برای فروش آرتورو ویدال به آنها، از تمایل خود به خرید دی فری هم سخن به میان آورده، بازیکنی که به سبب بازی کردن زیر نظر کومان در تیم ملی هلند، برای مربی جدید آبی و اناری ها کاملاً شناخته شده است. پاسخ اینتر اما بسیار روشن بوده و گفت که به هیچ عنوان قصد ندارد برای فروش این بازیکن وارد مذاکره گردد چون قصد فروشش را ندارد.

دی فری 28 ساله سال 2018 با قراردادی 5 ساله به عنوان بازیکن آزاد از تیم فوتبال لاتزیو به اینتر پیوست. او فصل گذشته برای اینتر 46 بار به میدان رفت و در آنها 4 گل زد و 5 پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینتر حاضر به فروش مدافعش به بارسلونا نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر حاضر به فروش مدافعش به بارسلونا نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید