بارش باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک در 23 استان ، کاهش دما در منطقه ها شمالی کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

بارش باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک در 23 استان ، کاهش دما در منطقه ها شمالی کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سازمان هواشناسی اعلام نمود که امروز (پنجشنبه ) در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم ، زنجان، قزوین ، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی و از بعدازظهر در بخش هایی از اصفهان، یزد، شمال کرمان، شمال فارس و جنوب شرق سیستان و بلوچستان بارش باران، رعدوبرق ، در منطقه ها مستعد ریزش تگرگ ، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می گردد.

این شرایط آدینه در خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی، سمنان، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز شرقی انتظار می رود.

در این روز برای برخی نقاط واقع در اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز غربی نیز رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

شنبه در نوار شمالی کشور و استان های قم ، مرکزی، اصفهان، شمال شرق فارس ، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان و یکشنبه در شمال غرب ، ارتفاعات و دامنه های البرز، سواحل دریای خزر، بخش هایی از مرکز و جنوب شرق ک شور، به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب ، رشد ابرهای همرفتی ، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گردوخاک رخ خواهد داد.

دوشنبه نیز در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است ، از امروز تا آدینه در نوار شرقی (به ویژه منطقه زابل ) و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

امروز در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

طی 2 روز آینده شرق دریای عمان و از شنبه تا دوشنبه دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج پیش بینی می گردد.

بعلاوه ، امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک در 23 استان ، کاهش دما در منطقه ها شمالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک در 23 استان ، کاهش دما در منطقه ها شمالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید