اخبار و رویدادها

آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار گردد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده و خبرهای بدست رسیده، آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار گردد.

8 فروردین 1403

شباهت جالب ماشین ایران خودرو به مرسدس بنز ، عکس

دنا یکی از تولیدات مشهور ایران خودرو است که در نمای پشتی شباهتی انکارناپذیر به برخی مدل های مرسدس بنز سی کلاس دارد.

13 اسفند 1402

برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید

سریال های عاشقانه چینی همواره گزینه مناسبی برای وقت گذرانی هستند. چه روحیه بد داشته باشید، چه خوب، چه پرانرژی یا خسته باشید، باز هم این آثار می توانند لبخند روی لب های شما بنشانند.

29 بهمن 1402

چگونه ظاهر ویندوز 11 را به ویندوز 10 تغییر دهیم؟ 7 روش کاربردی

بعد از سال ها استفاده از ویندوز 10، بسیاری از افراد به ظاهر این سیستم عادت کرده اند و تغییر به ویندوز 11 ممکن است احساس خوبی به آنها ندهد. بسیاری از کاربران تمایل دارند از ویندوز 11 با ظاهر ویندوز 10 استفاده کنند. در این مقاله به معرفی 7 روش کاربردی برای تغییر...

26 دی 1402

راهنمای سفر ارزان به استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که به دلایل مختلفی چون نزدیکی به ایران، آب وهوای بسیار عالی، تفریحات مهیج، جاذبه های گردشگری بی نظیر و عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی میان گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

18 آذر 1402

راهنمای خرید چتر و سایبان مسافرتی و ویلایی

در زمان انتخاب و خرید سایبان مسافرتی توجه به برند فراوری کننده از اهمیت بالایی برخوردار است. دیجی سایبان یکی از نام های آشنا در حوزه فراوری این محصولات است.

10 آذر 1402

تصاویر ، در این ایستگاه متروی تهران معلولان در الویت هستند

ورودی سوم مترو بریانک واقع در محله هفت چنار منطقه 10 صبح امروز با حضور حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری افتتاح شد و مورد بهره برداری نهاده شد. این ورودی مخصوص معلولان است و امکانات ویژه ای برای آنها دارد.

29 مرداد 1402

این خورش، خوراک غذاهای شب امتحان است

برای ناهار یک روز بهاری درفصل امتحانات یک جوان دبیرستانی چه بهتر است از یک بشقاب برنج و خورشی که پر باشد از مغزهای پسته و بادام. تفاوت اصلی این خورش با خورش های معمول بافت مغزهای آن است که هم هیجان انگیز است و هم خوشمزه.

7 مرداد 1402

خامه ترش چیست و چه کاربردی دارد؟ ، آنچه باید بدانید

خامه ترش یکی از انواع مواد لبنی است که با تخمیر شیر گاو به دست می آید. این خوراکی غلیظ، منحصر به فرد و ترش مزه را یا معمولا به عنوان تاپینگ برای تاکو و پوره سیب زمینی استفاده می نمایند و یا آن را درون انواع خورش، نان و سس می ریزند. در این بین، بسیاری از مردم...

27 تیر 1402

فرماندار خوی:زلزله خوی 30 مصدوم داشت

فرماندار خوی گفت: به علت ترس و وحشت زمان زلزله در موقع فرار 30 نفر مصدوم شدند که بجز یک نفر که دچار دررفتگی دست شده بود همه در ساعات اولیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

29 خرداد 1402

بارش باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک در 23 استان ، کاهش دما در منطقه ها شمالی کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

21 خرداد 1402

تصاویر هوش مصنوعی از خانه ها در سال 2050

هوش مصنوعی با توجه به توسعه فناوری های گوناگون، پیش بینی هایی را در خصوص شکل خانه ها در سال 2050 داشته و تصاویر خیره کننده ای را ارائه داده است.

11 خرداد 1402

سهم دختر از حقوق پدر فوت شده طبق قانون تازه

از جمله افرادی که این امکان را داشته که از حقوق بازنشستگی متوفی برخوردار شوند، فرزند دختر او بوده که با توجه به شرایط مذکور در قانون نو مستمری بگیران، سهمی از حقوق بازنشسته خواهد داشت.

28 اردیبهشت 1402

نخستین مدرسه اخلاق در پژوهش برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، نخستین مدرسه اخلاق در پژوهش (دوره مقدماتی) در ایرانداک از نهم تا یازدهم اردیبهشت 1402، در 12 جلسه و به مدت 26 ساعت به وسیله شش نفر از استادان و مدرسان ایرانداک برای مخاطبان، اعضای هیئت علمی...

18 اردیبهشت 1402

بیانیه باشگاه استقلال درباره اشتباهات داوری

باشگاه استقلال اظهار داشت هیچ تیمی در این فصل به میزان تیم فوتبال استقلال از اشتباهات داوری ضرر نکرده است.

8 اردیبهشت 1402

کریمی: حاشیه ها علیه ساپینتو بی فایده است

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اعضای هیات مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه می دهند.

5 اردیبهشت 1402

خبر خوب درباره مهدی طارمی در پرتغال

تیم فوتبال پورتو در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، به مصاف پاسوس ده فریرا می رود. تیمی که برای بقا می جنگد و شاگردان کونسیسائو قصد دارند شانس خود برای قهرمانی را حفظ نمایند و در صدد پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند.

2 اردیبهشت 1402

سالادهای هوس انگیز خاورمیانه ای را با این دستور غذایی درست کنید ، از مُحَمَره تا سالاد فتوش و سالاد تبوله

خاورمیانه منبع پرتعدادی از غذاها و سالادهای خوش مزه و هوس انگیز است که درست کردن آنها بسیار ساد ه وسریع انجام می گردد.

29 فروردین 1402

ورود سامانه بارشی نو به کشور ، کاهش دمای 10 تا 15 درجه ای در استان های شمالی ، سردترین و گرم ترین مرکز استان ؛ هوای منفی 7 درجه در بهار

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی تازه از شمال غرب کشور و بارش های پراکنده بعلاوه کاهش 10 تا 15 درجه ای در استان های ساحلی خزر اطلاع داد.

11 فروردین 1402

بیل گیتس: هوش مصنوعی شاید یک روز ما را به عنوان تهدید ببیند

درحالی که بحث های مربوط به هوش مصنوعی امروزه بیشتر بر تهدیدات احتمالی این فناوری برای آینده شغلی انسان ها متمرکز است، بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت و سرمایه دار بزرگ عرصه فناوری، می گوید این امکان وجود دارد که هوش مصنوعی روزی ما انسان ها را به عنوان...

7 فروردین 1402
تعداد: (1227)