برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سریال های عاشقانه چینی همواره گزینه مناسبی برای وقت گذرانی هستند. چه روحیه بد داشته باشید، چه خوب، چه پرانرژی یا خسته باشید، باز هم این آثار می توانند لبخند روی لب های شما بنشانند.

برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید

وقتی صحبت از سریال های عاشقانه می شود، سریال های کره ای همواره محبوبیت زیادی دارند اما سریال های چینی عاشقانه نو چندان از قافله عقب نماندند. با نگاهی به بهترین سریال های چینی عاشقانه از خودت را دریاب که پربیننده ترین سریال چینی در سال 2023 شد، به عشق ابدی می رسیم که بیش از پنجاه میلیارد بازدید آنلاین داشته.

سریال چینی عاشقانه فانتزی عشق پری و شیطان با خط داستانی پر و مفصل بیننده ها را سرگرم می نماید و سریالی مثل عشق پنهان با فیلم برداری چشم نواز و بازیگرهای درجه یک بیننده را درگیر می نماید. خودت را دریاب با بازی ستاره معروف چین، لاوو ییفی، تنها در ده روز پس از پخش اولین قسمت به بیش از یک میلیارد بازدید رسید.

1- عشق 020 (Love 020)

  • سال پخش: 2016

این سریال معروف اقتباسی از رمانی محبوب است. داستان دو دانشجو، با نام های شیائو نای و بی وی وی را روایت می نماید که بازیکنان برتر بازی رویای جیانگهو (Dreaming of Jianghu) هستند. در برخورد اول شیائو نای بلافاصله جذب بی وی وی می شود. شیائو نای جذب زیبایی ظاهری بی وی وی نشده بلکه برایش بازی ماهرانه بی وی وی و اینکه چقدر ظریف و حرفه ای در آن مهارت دارد مجذوبش نموده.

در نهایت شیائو نای مسیری را در پیش می گیرد که به هر طریقی شده قلب وی وی را به دست آورد اما در این راه ماجراجویی ها و بداقبالی های بسیاری در انتظارش است.

2- عشقی بسیار زیبا (A Love So Beautiful)

  • سال پخش: 2017

این سریال هم از رمان محبوبی اقتباس شده که در ژانر عاشقانه کمدی پر از لحظات شیرین و بامزه است. شیائو ژی از مدت ها پیش به جیانگ چن علاقمند بوده. جیانگ چن دوست دوران کودکی شایائو جی بوده، دانش آموزی محبوب است و به ظاهر زیبا و هوش بالایش معروف شده. شیائو جی دنبال راهی است تا جیانگ چن را عاشق خودش بکند. به مرور رابطه ای که میان آن دو شکوفا می شود.

3- تابستان فاکس (The Foxs Summer)

  • سال پخش: 2017

این سریال از وبتونی به نام وقتی رییس عاشق می شود (When the President Falls in Love) اقتباس شده. گو چنگ زه مدیر عامل شرکت بزرگ گو مال است. اما از آنجایی که فرزندخوانده خانواده اش است، وظیفه دارد تا گو جین یو، وارث حقیقی را برای تصاحب سمت مدیر عامل شرکت آماده کند. در این مسیر با لی یان شو، معشوق سابق جین یو و طراح مد، برخورد می نماید. وقتی چنگ زه و جین یو هر دو به یان شو علاقمند می شوند، دردسرها آغاز می شود.

4- عشق تصادفی (Accidentally In Love)

  • سال پخش: 2018

چن چینگ چینگ دختری زیبا و فعال و پرتحرک و وارث خانواده ای ثروتمند است. پس از آنکه مقدمات ازدواجی که پدربزرگش ترتیب داده بود را بهم می ریزد، فرار می نماید و با نام مستعار و هویت جعلی در کالج ثبت نام می نماید. ناخواسته با سی تو فنگ، همکلاسی قدیمی اش، برخورد می نماید که خواننده معروفی شده. شاید در نهایت علاقه میان آنها به علت طبقه اجتماعی متفاوت شان نتیجه ندهد اما آنها مصمم هستند کوشش نمایند.

5- عشق ابدی (The Eternal Love)

  • سال پخش: 2017

بی چیان و یی هوآ ایزدهایی هستند که عاشق هم شدند و سعی دارند هم در شمایل فانی و هم جاودانه خودشان کنار هم بمانند. حماسه ای عاشقانه رخ می دهد پافشاری این دو ایزد را در طول سه دوره زندگی شان برای رسیدن به هم نشان می دهد.

عشق ابدی یکی از معروف ترین سریال هاست، که بیش از پنجاه میلیارد بار در وبسایت ها دیده شده، از کتابی به نام پادشاهی آسمان (The Sky Kingdom) نوشته تانگ چی گونگ اقتباس شده.

6- عاشقانه میان ببر و رز (The Romance of Tiger and Rose)

  • سال پخش: 2020

از همان ابتدا که این سریال پخش شد به لطف سینماتیک و مسیر داستانی منحصربه فردش سروصدا کرد. چن شیائو جیان فیلم نامه نویسی است که مدت ها نتوانسته آنچنان بنویسد زیرا انتقادی منفی به آخرین فیلم نامه اش وارد شد. حالا میخواهد کل فیلم نامه را دوباره بنویسد. روزی که پشت میز تحریرش نشسته بود به خواب می رود و به دنیای خیالی ای که در فیلم نامه اش بوده، منتقل می شود. جالب این است که شیائو جیان در واقع جای شخصیت شرور را پر می نماید. او باید از هوش و دانسته هایش از فیلم نامه استفاده نموده تا راهی برای بازگشت به دنیای واقعی را پیدا کند.

7- وقتی به سوی تو پرواز کنم (When I Fly Towards You)

  • سال پخش: 2023

الوف جونگ لورانگ همواره بقیه را طرد می نموده و از آنها دور می شده. از آن طرف، سو زای زی دختری سرزنده است که به تازگی وارد دبیرستان جونگ لورانگ شده. جونگ به سو زای نزدیک می شود، سو زای به او یاری می نماید تا اعتمادبه نفسش را به دست بیاورد و با دید نو به دنیا نگاه کند. وقتی به سوی تو پرواز می کنم از کتاب محبوب او کمی دیوانه است (Shes a Little Crazy) اثر جو یی اقتباس شده.

8- غیرمنتظره (Unexpected)

  • سال پخش: 2018

سریالی تماشای در ژانر عاشقانه کمدی که راجع به مانگاکایی به نام هه جی است. روزی ناگهان هه جی به درون دنیای مانگای خودش کشیده می شود، مانگایی به نام عشق کریستالی. بعد از آنکه شوک اولیه از بین می رود، هه جی متوجه می شود راهی هست برای بازگشت به دنیای واقعی اما به شرطی که زن شرور داستان را نجات بدهد و او را از شخصیتی نفرت انگیز به فردی بهتر و دوست داشتنی تبدیل کند.

داستان سریال شباهت زیادی به سریال کره ای دبلیو، دو دنیا (W, Two Worlds) دارد که بازیگرهای معروفی مثل لی جونگ سوک و هان هیو جو در آن نقش آفرینی نموده بودند.

9- خودت را دریاب (Meet Yourself)

  • سال پخش: 2023

یکی از بهترین سریال های چینی عاشقانه راجع به شو هونگ دو است که پس از مرگ بهترین دوستش زندگی اش متحول شده. او قادر نیست با از دست دادن دوستش کنار بیاید پس تصمیم می گیرد استراحتی به خودش بدهد و به روستای آرام یو میائو در استان یوننان می رود. در آنجا با جی جی یائو آشنا می شود که تشویقش می نماید تا باهم تجارت توریستی راه بیاندازند. با آغاز کار علاقه ای میان این دو نفر شکل می گیرد.

جالب این است که اداره فرهنگ و توریستی یوننان خاطرنشان کرد، در ده ماه نخست پخش این سریال ششصدوهشتادودو میلیون توریست داشته و صدودوازده میلیارد دلار عایدی داشتند.

10- از آشنایی با تو خوشوقتم (Nice To Meet You)

  • سال پخش: 2019

گائو جی طراح جواهرات است که میخواهد کسب وکارش را بزرگتر کند. برای رسیدن به هدفش به آمریکای جنوبی می رود تا در شرکت معدن مشغول به کار شود. در آنجا با یو جی مرموز، که جانشین شرکت جواهرسازی است، آشنا می شود و بلافاصله از هم خوش شان می آید. شرکت جواهرسازی ای که یو جی در آن کار می نماید به علت رقابت شدید با شرکت های غربی دچار مشکل شده و یو جی معتقد است برای آینده شرکت ضروری است بر طراحی های غربی تمرکز نمایند. اما گائو جی مصمم است به طراحی جواهرات سنتی که از فرهنگ چین الهام می گیرد و تلفیقی میان شرق و غرب است، ادامه بدهد.

11- عشق پری و شیطان (Love Between Fairy and Devil)

  • سال پخش: 2022

حدود سی هزار سال پس از قربانی شدن نخستین ایزد جنگ، پری گل ارکیده می خواهد به ایزد نو جنگ یاری کند تا صلح در دنیا برقرار شود. در این حین، ناگهان ایزد شیطان، دونگ فانگ چینگ کانگ، را بیدار می نماید و به اشتباه نفرین قلب را برایش می فرستد، نفرینی که در آن رنج ها و تجربه ها درهم تنیده می شوند. دونگ فانگ چینگ کانگ دنبال راهی برای درمان خودش می شود و هم زمان، ایزد شیطان و پری به هم نزدیکتر می شوند.

عشق پری و شیطان یکی از بهترین سریال های چینی درام عاشقانه محسوب می شود و اقتباسی از رمان کانگ لن جو (Cang Lan Jue) نوشته جی لو جیان است.

12- زمان فریبنده ما (Our Glamourous Time)

  • سال پخش: 2018

لین شیان کارمندی باهوش و مشتاق است که مدت هاست آنچنان پیشرفتی در شغل خود نداشته. لی جی چنگ افسر نظامی سابق است که به تازگی شرکت خانوادگی اش را با عنوان مدیر عامل دست گرفته اما به علت سابقه نظامی و نداشتن تجربه در حیطه تجارت، بقیه از ارتقای مقام او ناراضی شدند و منتظر سقوط و شکست خوردنش هستند. لین شیان و لی جی تصادفی باهم برخورد می نمایند که به نظر می رسد دست سرنوشت بوده. ذکاوت تجاری لین و هوشمندی و اراده چنگ کسب وکار شرکت از ورشکستگی نجات پیدا می دهد و بهم علاقمند می شوند.

13- اسیر لبخند تو (Falling Into Your Smile)

  • سال پخش: 2021

وقتی که دست لو سی چنگ، کاپیتان تیم بازی آنلاین، آسیب می بیند، تانگ یائوی زیبا و باهوش برای پیوستن به این تیم تمام مردانه انتخاب می شود. با وجود سختگیری های کاپیتان و تعصب هایی که متوجه گیمرهای زن است، یائو سخت کوشش می نماید تا جایگاهش را حفظ کند. در همین حین، یائو با تماشا جذبه چنگ به او علاقمند می شود.

یکی از محبوب ترین سریال های چینی عاشقانه که اقتباسی از کتابی آنلاین به نام لبخند می زنی، زیبا هستی (Youre Beautiful When You Smile) نوشته چینگ می است.

14- مجازات گر شیطان (The Devil Punisher)

  • سال پخش: 2020

جونگ گوی، ایزد تناسخ شده، در طول روز نانوایی معمولی است و شب ها تبدیل به شیطانی مبارز می شود. در همین حین، جونگ گوی می خواهد رابطه عاشقانه طولانی مدت خودش را با منگ پو حفظ کند که حافظه اش را از دست داده.

15- خودت را پیدا کن (Find Yourself)

  • سال پخش: 2020

هی فن زینگ سی ودو ساله، مدیر پیروز شرکت طراحی داخلی به نام دکوراسیون شگفت انگیز است. او عاشق یوان سونگ، کارآموز بیست ودو ساله ای زیردستش مشغول به کار است، می شود. فن زینگ به خاطر این رابطه با واکنش شدید دیگران روبه رو می شود اما مصمم است بر تابوهای قدیمی غلبه کند و رابطه اش را حفظ کند.

16- چیز کوچکی به نام عشق اول (A Little Thing Called First Love)

  • سال پخش: 2019

چیا میا میا، دانشجوی سال اول، در کوشش است خودش را به محیط نو دانشگاه وفق دهد. از آنجایی ارتباط با دیگران برایش سخت است تصمیم می گیرد به گروه تئاتر دانشگاه بپیوندد. در گروه به هم کلاسی سختکوش و بازیگر ستاره گروه تئاتر، لیانگ یو نیان، نزدیک می شود. این دوستی مقدمه ای برای چیا میا میا می شود تا بهتر خودش را بشناسد.

17- شب پرستاره، دریای پرستاره (The Starry Night, The Starry Sea)

  • سال پخش: 2017

شن لو اخیراً از شهری شلوغ به جزیره ای آرام نقل مکان نموده. تصادفی با مردی مرموز در جزیره برخورد می نماید که معلوم می شود شاهزاده پری دریایی است. این شاهزاده قدرت های جادویی دارد و به شن لو یاری می نماید تا هم زمان با عادت کردن به زندگی در جزیره، به مشکلاتش غلبه کند. وقتی شاهزاده پری دریایی عاشق شن لو شد، متوجه می شود که مروارید های جادویی ای در بدن شن لو گیر کردند که بیش از صد سال دنبال شان بوده. تنها مروارید های جادویی می توانند طول عمر شاهزاده را بیشتر نمایند. شاهزاده در دو راهی سختی قرار می گیرد.

18- خاکستر عشق (Ashes of Love)

  • سال پخش: 2018

شاهدخت جین می در قلمروی گل گیر نموده و به علت مصرف قرص بی احساسی قادر نیست به کسی ابراز احساسات کند. سال ها می گذرد تا آنکه با جو فنگ، ایزد آتش که زخمی شده، برخورد می نماید. پس از آنکه زخم های جو را مداوا می نماید و از او مراقبت می نماید تا سلامتی اش را به دست آورد، از ایزد آتش درخواست می نماید تا برای کشف قلمروهای دیگر با او همراه شود. در طول این سفر، جو فنگ که از نفرین جین می بی خبر است، عاشقش می شود. خاکستر عشق هواداران سریال های چینی تاریخی عاشقانه را مجذوب خود می نماید.

19- باغ شهاب سنگ (Meteor Garden)

  • سال پخش: 2018

دونگ شنکه دختری معمولی است که در معتبهترین مدرسه چین ثبت نام می نماید و با گروهی به نام F4، که گروهی اختصاصی و برگزیده متشکل از چهار پسر ثروتمند است، روبرو می شود. توجه رهبر گروه، دائومینگ سی به دونگ جلب می شود و باهم دوست می شوند. خانواده قدرتمند دائومینگ با این دوستی مخالف است اما دائومینگ مصمم است تا با دونگ بماند.

از این داستان، که براساس مانگای ژاپنی پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) است، اقتباس های کره ای و تایلندی پیروزی هم ساخته شده.

20- سرت را بر شانه ام بگذار (Put Your Head On My Shoulder)

  • سال پخش: 2019

سی تو مو که نمی داند بعد از فارغ التحصیلی چه مسیری را پیش بگیرد، با نابغه فیزیک، گو وی یی آشنا شده و اتفاقی با او هم خانه می شود. با آنکه شرایط نو، زندگی سی تو مو را بهم می ریزد اما ناخواسته از گو وی یی شلخته و خوش قلب خوشش می آید.

21- روزی روزگاری در کوه لینجیان (Once Upon A Time In Lingjian Mountain)

  • سال پخش: 2019

وانگ لو جوانی شجاع است که برای رسیدن به جاودانگی و ورود به فرقه قدرتمند روح تیغه (Spirit Blade) سفری را آغاز می نماید. در همین حین، به رهبر باهوش و بداخلاق گروه، وانگ وو، علاقمند می شود. آنها چنان شخصیت های متضادی دارند که دوستی میان شان را چالش برانگیز می نماید.

سریال اقتباسی از مانگای چینی عاشقانه ای به نام کوه روح تیغه (Spirit Blade Mountain) اثر جیان من دونگ من است.

22- عشق پنهان (Hidden Love)

  • سال پخش: 2023

سونگ جی از دوران دبیرستان دوست برادر بزرگش، دوان جیاکسو، را دوست داشته. اما شرایط جوری پیش می رود که از هم دور می شوند و برای مدتی ارتباط شان قطع می شود. سال ها می گذرد و سونگ که دیگر دانشجوی دانشگاه شده، دوباره با دوان برخورد می نماید. فارغ از سریال های چینی، به بهترین سریال های عاشقانه کره ای نیز نیم نگاهی داشته باشید.

منبع: وبلاگ ورزشی چلسی مگ

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید