اخبار سیاسی

در جست وجوی کالای تخفیف دار

بیست روز پیش بود که وزیر جهادکشاورزی از طرحی به نام فجر تا فطر رونمایی کرد. طرحی که از 12 بهمن آغاز شد و قرار است تا 2 اردیبهشت یعنی روز عید فطر ادامه پیدا کند. در این طرح قرار است کالا های اساسی در تمام فروشگاه های زنجیره ای با تخفیف 5 تا 25 درصد عرضه گردد....

2 اسفند 1401

آسیب تحریم ها بر بیماران ایرانی

تحریم ها باعث آسیب تماشا بیماران ایرانی می گردد و جامعه بین الملل باید آمریکا را برای این کار بازخواست کند.

1 بهمن 1401

تغییرات جدی در تعطیلات کشور؛ افزایش تعطیلات هفتگی قطعی شد؟

عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را پیرامون لایحه ساماندهی تعطیلات کشور ارائه کرد.

23 دی 1401

آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در اهواز همچنان ادامه دارد و آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است.

8 مهر 1401

نقشه ویرانی مرکز؛ تهران به کجا می رود؟

انتشار جزئیات مبهم و کلی از تفاهم نامه های شهرداری تهران با نهاد های مختلف در حوزه شهرسازی نگرانی هایی جدی را ایجاد نموده است. یک روز وزیر علوم اعلام می نماید که می تواند با یاری شهرداری تهران املاک دانشگاه را تغییر کاربری داده و روز دیگر محمد مقیمی،...

29 شهریور 1401

17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در این استان فعالیت دارد، برای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از توان و نقش گروه های مرجع در استان بهره گیری گردد.

25 شهریور 1401

برنامه زمان بندی قطع و مدیریت فشار آب در همدان اعلام شد

با توجه به تنش و محدود بودن منابع آبی در شهر همدان، برنامه زمانبندی مدیریت فشار و توزیع آب در مخازن و شبکه شهری همدان اعلام شد.

28 مرداد 1401

چطور به راحتی ویزای روسیه بگیرم؟

کشور روسیه به علت نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی و نیز سطح پایین هزینه ها، یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر است. قبل از سفر حتما باید برای دریافت ویزای روسیه اقدام کنید. اما مساله این است که انواع ویزای روسیه را می شناسید؟

14 مرداد 1401

سرای حاج رضا قزوین

با حیاطی بزرگ در وسط، پیرامون سرا حجره ها و اتاق هایی را در دو طبقه ساخته اند و طاق حجره ها و طاق نمای ایوان سرا را با قوس جناغی و کاشی کاری در زمینه آجری تزیین نموده اند. ورودی کاروانسرا در سمت غربی آن واقع شده است و با طاق های زیبایی که در بنای آن به کار...

12 مرداد 1401

بررسی رولزرویس فانتوم؛ عالیجناب رولزرویس

مواجهه با رولزرویس فانتوم (Rolls-Royce Phantom) هر کسی را به یاد لردهای انگلیسی و اشراف بریتانیایی می اندازد. این خودروی اشرافی انگلیسی اولین بار در سال 1925 عرضه شد.

8 مرداد 1401

واکنش رئیس جامعه تورگردانان به طرح بلیت دلاری پروازهای داخلی برای مسافران غیر ایرانی

ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، واکنش رئیس جامعه تورگردانان به طرح بلیت دلاری پروازهای داخلی برای مسافران غیر ایرانی صورت گرفت.

31 تیر 1401

اعلام برنامه های ایکوم برای هفته میراث فرهنگی

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اعلام برنامه های ایکوم برای هفته میراث فرهنگی صورت پذیرفت.

15 تیر 1401

مجتمع مرغ لاین بابلکنار مظهر صنعت طیور کشور است، سرمایه گذاری 400 هزار میلیارد تومانی در صنعت دام کشور

خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که مجتمع مرغ لاین بابلکنار مظهر صنعت طیور کشور است، گفت: ارزش سرمایه گذاری در صنعت دام کشور 400 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

10 تیر 1401

اینفلوئنسرها کجای صنعت گردشگری ایستاده اند؟

اگر تجربه استفاده از فضای مجازی و گشت وگذار در شبکه های اجتماعی را داشته باشید، حتما بارها و بارها مفهوم اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ به گوشتان خورده است. اینفلوئنسرها در لغت به افراد تاثیرگذار تلقی می گردد و به فرآیند بازاریابی به وسیله این افراد...

8 تیر 1401

عدم استفاده از تراشه های اگزینوس در گوشی های تاشوی سامسونگ علت اصلی موفقیت آن هاست

تحلیل عملکرد پیروز گوشی های تاشوی سامسونگ در فروش نشان می دهد تصمیم شرکت کره ای مبنی بر عدم استفاده از تراشه های اگزینوس در این محصولات، علت اصلی پیروزیت آن ها به شمار میرود.

30 خرداد 1401

اپل لیستی از اپلیکیشن هایی که همه باید در آیفون خود داشته باشند پیشنهاد کرد ، سه اپلیکیشن فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ در لیست های اپلیکیشن های ضروری نیستند!

تصور کنید یک آیفون نو خریده اید و تصمیم گرفته اید به جای بازیابی یک نسخه پشتیبان قدیمی، آن را از ابتدا راه اندازی کنید. اولین اپلیکیشنی که دانلود می کنید چیست؟

5 خرداد 1401

اصلاح ساختار و ایجاد 500 هزار فرصت شغلی اولویت امسال وزارت صمت

خبرگزاری خبرنگاران-معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت در گردهمایی مدیران ارشد این وزارتخانه، اصلاح ساختار را مهم ترین مسئله در پروژه های زیرساختی دانست و گفت: سال گذشته عمده تمرکز وزارتخانه بر اجرای پروژه های زیرساختی و ایجاد ابزارهایی بود که...

2 خرداد 1401

کانادا در جایگاه سیزدهم ایستاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینسید انتشار شاخص رقابت پذیری استعدادهای جهانی در سال 2021 نشان می دهد به تازگی رقابت بر سر جذب و پرورش استعدادهای شاخص به رقابتی سنگین و یکی از راهبردهای کلان تبدیل شده است.

30 اردیبهشت 1401

بازدید وزیر کشور از دستاوردهای سازمان مدیریت پسماند

خبرگزاری خبرنگاران-سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با برپایی غرفه ای متشکل از سازه هایی با قابلیت استفاده مجدد در سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، ضمن بهره مندی از نظرات و ایده های استارت آپ ها، اطلاعات و آگاهی...

12 اردیبهشت 1401

شاخص دلار در سراشیبی نزول، بازگشت ریسک پذیری به بازار جفت ارز ها

خبرنگاران - شاخص دلار حمایت مهم 95 واحد را از دست داد.

7 اردیبهشت 1401
تعداد: (269)