بازارچه کوله بری میرجاوه سیستان و بلوچستان تا سرانجام شهریور فعال می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، زنگنه گفت: با توجه به اینکه بازارچه های کوله بری میرجاوه و درب مستقل بازارچه میلک برای فعالیت تجاری و پیله وران مصوب استانی و کشوری است بنابراین باید تا سرانجام شهریور بازگشایی شوند.

بازارچه کوله بری میرجاوه سیستان و بلوچستان تا سرانجام شهریور فعال می گردد

به گزارش از ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: میرجاوه و میلک 2 مرز مهم استان هستند و باید شرایطی را فراهم کرد که بتوان از آن ها بیشترین استفاده را برد و با توجه به شرایط کنونی این 2 مرز می توانند در برگشت ارز به کشور هم نقش مهمی ایفا نمایند.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص کشورهای همسایه بازگشایی این بازارچه ها به علت انجام معاملات در همان مکان مانع از ورود افراد به کشور می گردد این تضمین نماینده سلامت بهداشتی و امنیتی کشور است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع پیش روی فراوری هم گفت: بیش از 900 مصوبه ستاد تسهیل و برطرف موانع پیش روی فراوری در استان اجرایی شد که 70 درصد این مصوبات به شمار میرود.

وی اضافه نمود: طی سه سال گذشته برای برطرف موانع پیش روی واحدهای فراوریی 111 جلسه ستاد تسهیل سیستان و بلوچستان برگزار گردید که در نتیجه آن ها هزار و 387 مصوبه به ثبت رسید و برای حل مشکل این واحدها با تشکیل 682 پرونده به طور مجموع 901 مصوبه به اجرا رسید که معادل 65 درصد آن ها است.

زنگنه اعلام کرد: در حوزه احیای واحدهای صنعتی سال گذشته 47 واحد استانی احیا شد و پیش بینی شده تا در سالجاری 46 واحد با مجموع اشتغال 220 نفر احیا گردد.

وی ادامه داد: در حوزه معادن هم در کنار 17 واحد احیا شده سال گذشته برای سال جاری احیای هفت واحد معدنی با اشتغال 84 نفر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت اجرایی شدن طرح های مالی باید طرح هایی که قابلیت استفاده از مجوز سران سه قوه را دارند در سیستان و بلوچستان شناسایی و تا انتها شهریور تعیین تکلیف گردد علاوه بر آن ها طرح هایی که احتیاج به مجوز ملی دارند هم آنالیز و طرح های مهم برای پیگیری در مرکز کشور تعیین و معرفی گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازارچه کوله بری میرجاوه سیستان و بلوچستان تا سرانجام شهریور فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه کوله بری میرجاوه سیستان و بلوچستان تا سرانجام شهریور فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید