اخبار اقتصادی

برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید

سریال های عاشقانه چینی همواره گزینه مناسبی برای وقت گذرانی هستند. چه روحیه بد داشته باشید، چه خوب، چه پرانرژی یا خسته باشید، باز هم این آثار می توانند لبخند روی لب های شما بنشانند.

29 بهمن 1402

راهنمای سفر ارزان به استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که به دلایل مختلفی چون نزدیکی به ایران، آب وهوای بسیار عالی، تفریحات مهیج، جاذبه های گردشگری بی نظیر و عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی میان گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

18 آذر 1402

برترین زمان مصرف قهوه ؛ 4 نکته مهم در نوشیدن قهوه ، روش مناسب درست کردن قهوه را بشناسید

قهوه نوشیدنی محبوب بسیاری از مردم دنیا است. برای آنها گذراندن روزی که در آن قهوه وجود نداشته باشد نه تنها بی معنی بلکه می تواند عذاب آور باشد. اما برای اینکه قهوه برایمان مفیدتر باشد باید به 4 نکته مهم توجه کنیم.

27 اسفند 1401

شیوه نو دزدیدن آیفون در آمریکا

دیجیاتو نوشت: وقتی در مکان های عمومی رمز آیفون را وارد می کنید، دزدها شما را زیر نظر دارند و بعد با سرقت گوشی، به تمام اطلاعاتتان دست می یابند.

7 اسفند 1401

رهن یک میلیارد تومانی در پرستار

آنالیز های محله ای برای اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پرستار نشان می دهد که حداقل 1 میلیون با رهن 200 میلیون تومان باید پرداخت گردد.

30 بهمن 1401

آسیب تحریم ها بر بیماران ایرانی

تحریم ها باعث آسیب تماشا بیماران ایرانی می گردد و جامعه بین الملل باید آمریکا را برای این کار بازخواست کند.

1 بهمن 1401

در ماه مبارک رمضان از اوانو جایزه بگیرید!

کاربران اپلیکیشن اوانو در ماه مبارک رمضان می توانند با انجام تراکنش در هر سرویس اوانو در قرعه کشی 7 شارژ کیف پول 7.777.777 ریالی مخصوص آن سرویس شرکت کنند.

4 دی 1401

ادعای خنده دار فالگیر مکزیکی ، شکیرا پشت پرده حذف اسپانیا بود

فالگیر مکزیکی ادعای خنده داری را درباره ناکامی اسپانیا در جام جهانی اعلام کرد.

23 آذر 1401

ضلع شرقی و غربی مسجد جامع دزفول احتیاج فوری به تخصیص بودجه و بازسازی دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ضلع شرقی و غربی مسجد جامع دزفول احتیاج فوری به تخصیص بودجه و بازسازی دارد.

28 آبان 1401

آنالیز مشکل 11 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از آنالیز و حل مشکل 11 واحد صنعتی در این استان اطلاع داد.

19 آبان 1401

برترین مقاصد آسیایی در مهر ماه

کم کم تابستان در حال خاتمه یافتن است و صدای پای پاییز به گوش می رسد. با نزدیک شدن به فصل پاییز و ماه مهر هر یک از کشورها و شهرهای جهان حال و هوای مختص به خود را پیدا می نمایند.

18 آبان 1401

کشف گنجینه نقره عصر واکینگ ها در نروژ

گنجینه ای از قطعات نقره متعلق به عصر واکینگ ها در استیوردال، نزدیک تروندهایم در مرکز نروژ کشف شده است.

8 آبان 1401

آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در اهواز همچنان ادامه دارد و آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است.

8 مهر 1401

سامسونگ ممکن است به اهداف فروش زد فولد 4 و فلیپ 4 خود نرسد

آن طور که پیش تر نیز در گزارش ها مطرح شده بود، سامسونگ میخواهد تا انتها امسال 15 میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو را روانه بازار کند. این شرکت روی محبوبیت تاشوهای نو خود، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، برای رسیدن به این هدف حساب زیادی باز نموده است. با این...

2 مهر 1401

آسیب های تور های فاقد مجوز و قیمت گذاری نامناسب بر صنعت گردشگری

یکشنبه هشتم شهریورماه، در حدود ساعت 17:30 با حضور 25-30 نفر از فعالان صنعت گردشگری (حوزه تورهای داخلی و طبیعتگردی)، جلسه ای پیرو آسیب های اجرای تور فاقد مجوز و قیمت گذاری نامناسب در صنعت گردشگری در موسسه آوای ارسباران برگزار گردید. در این جلسه مدیرعامل آوای...

20 شهریور 1401

اولین مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر دنیا

زومجی نوشت: شرکت Corsair از مانیتور گیمینگ نو و Ultrawide خود به نام Xeneon Flex رونمایی نموده که امکان تغییر حالت نمایشگر به تخت یا خمیده را دارد.

7 شهریور 1401

سامانه تکریم و حمایت از ایثارگران حوزه دانش بنیان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دولت مردمی سیزدهم و به وسیله امور ایثارگران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سامانه شناسایی، ارزیابی، تکریم و حمایت از ایثارگران اکوسیستم دانش بنیان و خلاق راه اندازی شد.

3 شهریور 1401

پشت پرده لغو برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب ، صاحبان صنایع را تهدید به لغو مجوز می نمایند

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با گلایه از کارشکنی ها برای لغو بعضی نمایشگاه ها در شهر آفتاب از تهدید و سنگ اندازی پیش پای برگزارکنندگان و صاحبان صنایع برای انصراف از برگزاری رویدادهایشان در شهر آفتاب سخن گفت.

26 مرداد 1401

چطور به راحتی ویزای روسیه بگیرم؟

کشور روسیه به علت نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی و نیز سطح پایین هزینه ها، یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر است. قبل از سفر حتما باید برای دریافت ویزای روسیه اقدام کنید. اما مساله این است که انواع ویزای روسیه را می شناسید؟

14 مرداد 1401

خسارت به سیل زدگان پرداخت می گردد؟

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: یک تنخواه اولیه برای منطقه ها سیل زده معین شده که روز چهارشنبه در هیئت دولت برای تصویب ارائه و خسارت مردم در سیل پرداخت می گردد.

13 مرداد 1401
تعداد: (345)