اولین مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر دنیا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، زومجی نوشت: شرکت Corsair از مانیتور گیمینگ نو و Ultrawide خود به نام Xeneon Flex رونمایی نموده که امکان تغییر حالت نمایشگر به تخت یا خمیده را دارد.

اولین مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر دنیا

مانیتور تازه Xeneon Flex از شرکت Corsair با کد تجاری 45WQHD240 یکی از تازهترین محصولات این شرکت محسوب می گردد که با میزان 45 اینچ و رزولوشن 3440x1440 و نرخ رفرش ریت 240 هرتز یک گزینه ایده آل برای علاقه مندان به پی سی گیمینگ در سطح حرفه ای است. نمایشگر Xeneon Flex عملا 81 درصد ابعاد بزرگتری را نسبت به نسل های قبلی ارائه نموده و طراحی بسیار زیبایی هم دارد.

اما ویژگی متمایز کننده این مانیتور نسبت به مدل های دیگر، قابلیت تبدیل به حالت تخت یا خمیده براساس احتیاج کاربر است. این نمایشگر عملاً نام انعطاف پذیر را به خود گرفته و می تواند از حالت تخت تا انحنای 800R خم گردد.

Corsair برای ساخت این نمایشگر با LG همکاری نموده و به همین علت است که ویژگی های این مانیتور را می توان در مدل 45GR95QE خود شرکت LG هم دید که اتفاقاً همزمان با همین مانیتور معرفی شده است. نمایشگر LG هم از همین تعیینات فنی برخوردار است، با این تفاوت که دیگر قابل انعطاف نیست.

هنوز تعیین نیست که بازخورد کاربران نسبت به نمایشگرهای انعطاف پذیر به چه شکل خواهد بود اما بدون شک این یک ویژگی های تک و بسیار مجذوب کننده است که می تواند فرایند انتقال و حمل ونقل این نمایشگرها را برای شرکت های فراوری کننده ساده تر کند.

Corsair می گوید که نمایشگر این شرکت دارای یک محافظ ضدسوختگی داخلی است و ضمانت سه ساله سوختگی و پیکسل های مرده را دارد. این موضوع برای نمایشگری که قطعاً مقرون به صرفه قیمت نخواهد بود می تواند حائز اهمیت باشد. Corsair امکان تجربه کاربری با این نمایشگر را در نمایشگاه Gamescom فراهم نموده تا کاربران از نزدیک امکان مشاهده ویژگی های آن را داشته باشند.

زمان عرضه این محصول برای اواخر سال 2022 برنامه ریزی شده است.

227

منبع: خبرآنلاین

به "اولین مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید