معرفی هتل رکسوس باب البحر ، 5 ستاره

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، هتل رکسوس باب البحر (Rixos Bab Al Bahr ,Ultra All Inclusive)

این هتل در فاصله 20 کیلومتری از منطقه راس الخیمه امارات و در ابتدای ساحل بی نظیر جزیره المرجان قرار گرفته است و دارای 650 اتاق و سوییت در 6 برج مجزا از هم می باشد که در سال 2013 به بهره برداری رسیده است که امکان استفاده رایگان از غذاها و نوشیدنی ها را به صورت 24 ساعته دارد. هتل رکسوس باب البحر (Rixos Bab Al Bahr) با زمین گلف الحمرا 4 کیلومتر و تا پارک آبی آیسلند و کوه های راس الخیمه حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. مراکز خرید نزدیک هتل شامل مرکز خرید راک با 26 کیلومتر و مرکز خرید منار با 28 کیلومتر فاصله می باشد. زمان رسیدن به این هتل از فرودگاه دبی حدود 60 دقیقه و از فرودگاه شارژه حدود 45 دقیقه است. با خبرنگاران همراه باشید تا با یکدیگر در مورد این هتل مجلل بیشتر بدانیم.

معرفی هتل رکسوس باب البحر ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل رکسوس باب البحر

این هتل در کنار امکان استفاده بدون محدودیت از نوشیدنی ها، امکان استفاده از 14 نوع غذا را به صورت 24 ساعته فراهم می کند. هزینه کلیه امکانات، تفریح ها و نوشیدنی ها در زمان رزرو هتل محاسبه شده و تنها برخی از وعده های شام در برخی رستوران ها و انواع خاصی از نوشیدنی و یا امکانات با دریافت هزینه اضافی ارائه می گردد. می توانید با پا گذاشتن در ماسه های زیبای ساحل هتل رکسوس باب البحر از آفتاب دلچسب آن بهره مند شده و لحظاتی را نیز در کلبه های ساحلی (با پرداخت هزینه اضافی) و یا زیر چترها بگذرانید. هتل صبحانه ای بسیار مجذوب کننده را به شما پیشنهاد داده و مهمانان می توانند برای وعده های غذایی از 7 رستوران مجلل آن استفاده نموده و برای دریافت نوشیدنی به کافی شاپ هتل مراجعه کنند. هتل دارای 6 کافی شاپ در کنار استخر و بعلاوه 7 کافه رستوران می باشد.

از دیگر خدمات رفاهی هتل رکسوس باب البحر می توان به کتابخانه، آسانسور و بالابر، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، بانک و دستگاه خود پرداز، فضایی که برای کشیدن سیگار طراحی شده است، تاکسی فرودگاه (با دریافت هزینه)، باشگاه ورزشی، 4 سالن برای جلسات و کنفرانس ها، خدمات و سالن های برگزار کننده مراسم عروسی اشاره نموده و این هتل دارای پرسنلی می باشد که مسلط به چندین زبان از جمله انگلیسی، روسی، ایتالیایی، هندی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی و عربی هستند. امکانات دیگر این هتل که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد داشتن فضای سبز بزرگ، وجود تلویزیون در بیشتر بخش های هتل، اینترنت بی سیم رایگان، شخصی که مراقب بچه ها در هنگام بازی آن ها خواهد بود، شخصی که برای شما تور و یا بلیط تهیه خواهد نمود، زمین تنیس، ورزش های آبی، برنامه های سرگرم کننده عصرانه، تراس بسیار زیبا، آرایشگاه و پارکینگ رایگان می باشد.

امکانات تفریحی هتل رکسوس باب البحر

این هتل دارای 4 استخر روباز و بعلاوه یک استخر برای بچه ها و نیز فضای بازی بچه ها می باشد. وجود زمین تنیس، ساحل اختصاصی، میز اسنوکر، حمام ترکی، فروشگاه های داخل فضای هتل، چتر و کلبه های کوچک برای نشستن در ساحل زیبا و بعلاوه 6 کافی شاپ در کنار استخرها از دیگر امکاناتی هستند که هتل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هتل رکسوس باب البحر بعلاوه از وجود 7 رستوران مجلل نیز بهره مند می باشد.

بوفه رایگان صبحانه مجذوب کننده و خوشمزه این هتل همه روزه از ساعت 7 الی 10:30 صبح ارائه می گردد.

رستوران فیش بون - Fish Bone Restaurant: این رستوران به صورت اختصاصی غذاهای دریایی را فقط برای شام ارائه می کند. از قبل می بایست یک روز را برای استفاده از این رستوران انتخاب نمایید.

رستوران لاله زار - Lalezar Restaurant: این رستوران به صورت اختصاصی غذاهای ترکی را فقط برای شام ارائه می کند. از قبل می بایست یک روز را برای استفاده از این رستوران انتخاب نمایید.

رستوران میت پوینت - Meat Point Restaurant: این رستوران به صورت اختصاصی غذاهای کباب شده و اصطلاحا باربیکیو را فقط برای شام ارائه می کند. از قبل می بایست یک روز را برای استفاده از این رستوران انتخاب نمایید.

رستوران سون هیتز - Seven Heights Restaurant: این رستوران به صورت بوفه بوده و غذاهای بین المللی را در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می کند. از این رستوران می توانید در تمامی روزهای اقامت خود بهره ببرید.

رستوران ال الایو - L Olive Restaurant: این رستوران به صورت اختصاصی غذاهای ایتالیایی را فقط برای شام ارائه می کند. از قبل می بایست یک روز را برای استفاده از این رستوران انتخاب نمایید.

رستوران آجا - Aja Restaurant: این رستوران به صورت اختصاصی غذاهای آسیای شرقی را فقط برای شام ارائه می کند. از قبل می بایست یک روز را برای استفاده از این رستوران انتخاب نمایید.

رستوران تست برگر - Toast`n Burger: این رستوران به صورت اختصاصی انواع برگرها و از این دست غذاها را بدون محدودیت در وعده های غذایی ارائه می کند.

امکانات اتاق های هتل رکسوس باب البحر

اتاق های هتل رکسوس باب البحر دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع که به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد، یخچال کوچک که حاوی نوشیدنی ها هست، صندوق امانات، تلویزیون با قابلیت اتصال به شبکه های جهانی، میز کار، خدمات روزانه تمیز کردن اتاق، اینترنت بی سیم رایگان، آب، چای و قهوه به همراه کتری برقی و قهوه ساز، حمام اختصاصی و وسایل بهداشتی از قبیل صابون، شامپو و … و بعلاوه سشوار می باشد.

انواع اتاق های هتل رکسوس باب البحر

اتاق دولوکس رو به باغ: این اتاق 32 متر مساحت داشته و دارای دو تخت یک نفره و یا یک تخت دو نفره می باشد که از امکانات آن حمام مجلل با امکان دوش حمام است. برای این نوع اتاق امکان اضافه کردن تخت وجود ندارد.

اتاق خانوادگی رو به باغ: این اتاق 61 متر مساحت داشته و دارای دو تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره می باشد که علاوه بر امکانات کلی اتاق ها دارای یک فضای وروردی بزرگ نیز می باشد.

اتاق کلاسیک: این نوع اتاق 30 متر مساحت داشته و دارای دو تخت یک نفره با امکانات عمومی کلیه اتاق ها می باشد.

اتاق پریمیوم رو به باغ:اشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها ، دارای بالکن رو به باغ و بعلاوه دوش حمام می باشد.

اتاق دولوکس رو به آب: این نوع اتاق 35 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره می باشد که پنجره آن رو به استخر و یا رو به دریا می باشد.

سوییت سینیور با 3 اتاق: این نوع اتاق 107 متر مساحت داشته و دارای یک اتاق با تخت دو نفره و دو اتاق که در هر کدام دو تخت یک نفره وجود دارد می باشد. این نوع اتاق دارای فضای نشیمن و بالکن بزرگ با حمام های مجزا برای هر اتاق می باشد.

اتاق پریمیوم رو به آب: این نوع اتاق 43 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها ، دارای بالکن رو به دریا و یا استخر و بعلاوه دوش حمام می باشد.

سوییت جونیور با 2 اتاق: این نوع اتاق 78 متر مساحت داشته و دارای یک اتاق با یک تخت دو نفره و یک اتاق با دو تخت یک نفره می باشد که دارای بالکن بزرگ، حمام مجزا و اتاق نشیمن است.

سوییت کینگ با 3 اتاق: این اتاق با 190 متر مساحت بزرگترین اتاق هتل می باشد که دارای 3 اتاق مجلل است که در هر کدام یک تخت دو نفره قرار گرفته با حمام مجزا و مجلل برای هر کدام و بعلاوه تراس اختصاصی که رو به خلیج فارس می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های نزدیک آن

زمین گلف الحمرا: فاصله تا هتل رکسوس باب البحر حدود 7 کیلومتر که این مسافت را می توانید با تاکسی در زمان 10 دقیقه طی کنید.

مرکز خرید الحمرا: فاصله تا هتل حدود 6 کیلومتر که با تاکسی حدود 7 دقیقه زمان می برد.

مرکز خرید منار: فاصله تا هتل حدود 28 کیلومتر و زمان رسیدن به آن حدود 27 دقیقه با تاکسی می باشد.

مرکز خرید عجمان: فاصله تا هتل حدود 47 کیلومتر که با تاکسی می توان این مسافت را در زمان حدود 42 دقیقه طی نمود.

پارک آبی آیسلند: فاصله تا هتل حدود 15 کیلومتر و زمان رسیدن به آن با تاکسی در حدود 14 دقیقه می باشد.

پارک آبی دریملند: فاصله تا هتل حدود 13 کیلومتر و با تاکسی می بایست حدود 12 دقیقه مسافت را طی کنید.

فرودگاه بین المللی دبی: فاصله تا هتل حدود 75 کیلومتر که با تاکسی در حدود 50 دقیقه زمان برای طی کردن آن احتیاج است.

فرودگاه بین المللی شارجه: فاصله تا هتل حدود 67 کیلومتر که حدود 45 دقیقه زمان برای رسیدن به آن احتیاج است.

موقعیت هتل رکسوس باب البحر

می توانید موقعیت مکانی این هتل را در نقشه گوگل ببینید.

آدرس هتل

امارات متحده عربی، راس الخیمه، جزیره المرجان، خیابان 11

Street# 11, Al Marjan Island - Ras al Khaimah - United Arab Emirates

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل رکسوس باب البحر ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رکسوس باب البحر ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید