افزایش دو برابری فقر و فاصله اجتماعی در جامعه ، افزایش دریافت حقوق های نجومی در کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: فقر و فاصله اجتماعی در کشور دوبرابر افزایش یافته است.

افزایش دو برابری فقر و فاصله اجتماعی در جامعه ، افزایش دریافت حقوق های نجومی در کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد گفت:مجلس یازدهم در 25 روز گذشته مجلس توانسته ساختار اداری و معمول خود را طی کند. همچنین انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون های تخصصی از سوی کنندگان و برگزاری جلسات علنی و حضور چندین وزیر در ابتدای آغاز فعالیت برخی از برنامه های این مجلس تازه نفس یازدهم است و در این بین کنندگان تازه وارد نیز با برنامه و روال کار مجلس آشنا شدند.

کوچکی نژاد اضافه کرد: بهبود شرایط اقتصاد، کنترل بازار، اشتغالزایی، رفع تبعیض، ساده زیستی مدیران و مسئولان، مبارزه با فساد به عنوان مطالبات مردم است که از کنندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا در این زمینه قانونگذاری کنند و اقدامات و نظارت های لازم را انجام دهند.

کننده رشت در مجلس اضافه کرد: حمایت از محرومان باید سرلوحه کار همه مسئولان باشد، اما متأسفانه راستا دولت، راستای است که در آن فقر و فاصله اجتماعی دوچندان شده و این یک فاجعه است. امروز می بینیم در جامعه عده ای در فقر کامل و عده ای دیگر با سو استفاده از بیت المال شرایط اقتصادی عالی دارند.

کوچکی نژاد بیان نمود: شفاف سازی در امور یکی از مهم ترین مطالبات مردمی است و مردم باید بدانند مسئول و یا کننده مجلس آنها عضو کدام کمیسیون بوده و چقدر درآمد دارد.

فرایند افزایش دریافت حقوق های نجومی در کشور

کوچکی نژاد اظهار کرد: معتقدم در تمام این مدت که موضوع حقوق های نجومی مطرح بوده نه تنها این موضوع اصلاح نشده بلکه همچنان در حال رشد است. این مورد باید برای مردم شفاف سازی شود.

وی گفت: در طول 4 دوره گذشته در کمیسیون های مختلفی به ویژه آموزش و پرورش عضو بودم اما با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب شعار سال جهش تولید و اهمیت اشتغال و رونق تولید عضو کمیسیون صنایع و معادن شدم تا گام هایی برای توسعه حوزه صنعت و اشتغال استان گیلان بردارم.

کوچکی نژاد ادامه داد: قول داده ام امسال گرایش های اشتغال را به سمت فرهنگیان و دانشگاهیان و ایجاد پیوند و ارتباط میان صنعت و دانشگاه سوق و توسعه دهم.

وی گفت: متأسفانه ارتباط قوی میان صنعت و دانشگاه وجود ندارد و باید این خلأ جبران شود و نیروهای متخصص و توانمند برای تحرک بخشی به حوزه صنعت تربیت شوند.

کننده رشت در مجلس اضافه کرد: فراکسیون گردشگری در مجلس شکل گرفته و به دنبال بهره برداری از ظرفیت های کشور در این بخش برای رونق و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش دو برابری فقر و فاصله اجتماعی در جامعه ، افزایش دریافت حقوق های نجومی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دو برابری فقر و فاصله اجتماعی در جامعه ، افزایش دریافت حقوق های نجومی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید