رسانه ها چشم شیشه ای و یار دوازدهم هستند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، در گفت و گو با شبکه شتابرسانه ها را چشم شیشه ای و یار دوازدهم نامید و بیان کرد که یاری دریافت از رسانه ها به معنی نگاه ابزارای به آن ها نیست.

رسانه ها چشم شیشه ای و یار دوازدهم هستند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی چلسی ، سیاوش وکیلی با تغییر ساختار اطلاع رسانی گفت: قبلا برای پیگیری اخبار از رادیو، تلوزیون، روزنامه و اخبار یاری می گرفتیم اما، امروزه شکل این ارتباط عوض شده و هرفرد با تلفن همراه خود می تواند یک رسانه باشد.

وی این تفکر و تلقی کم کاری روابط عمومی سازمان بورس را کم لطفی دانست و اظهار کرد: در هفته گذشته چندین رسانه سیگنال فروش و متخلف به پلیس فتا تحویل داده شده اند. اما معتقدم نیازمند راه اندازی یک مرکز جامع تماس تلفنی هستیم.

وکیلی موضوعات انتقادی را بخشی از فعالیت های رسانه ای قلمداد کرد و به سهام داران پیشنهاد کرد که رسانه های معتبر و غیرمعتبر را از یکدیگر تمیز دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس شرح داد: سهام داران برای تشخیص رسانه های غیرقانونی، اخبار منفی را از آن ها جداکنند، اگر بعد از این جداسازی، فضای آن رسانه، هم چنان فرم اطلاع رسانی داشت، رسمی است، اگر نداشت، بدانند که این رسانه نامعتبر است.

وکیلی، همچنین از پیگیری تخلفات رسانه ای در قوه قضائیه اطلاع داد و گفت: تخلفات رسانه های نامعتبر به وسیله دستگاه قضا در حال پیگیری است و در لایحه عدالت ترمیمی هم این موضوعات گنجانده شده است.

وی در توصیف لایحه عدالت ترمیمی گفت: این لایحه می گوید شمشیرت را غلاف کن و برای مجازات از رویکرد نوین استفاده کن، برای مثال به عنوان، می توان مجازات جزایی را به خدمت در فضاهای آموزشی تقلیل داد.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "رسانه ها چشم شیشه ای و یار دوازدهم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها چشم شیشه ای و یار دوازدهم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید