بازیگر نون. خ مهمان دست در دست می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، علی صالحی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون آدینه 11 تیر مهمان برنامه شبانگاهی دست در دست می گردد.

بازیگر نون. خ مهمان دست در دست می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ورزشی چلسی، به نقل از روابط عمومی شبکه دو، دست در دست در این قسمت از برنامه میزبان علی صالحی می گردد که از جدیدترین نقش آفرینی های وی می توان به بازی در سریال نون. خ اشاره نمود.

کمربند ها را ببندیم، قرارگاه مسکونی، تن هایی لیلا، فاصله، تا ثریا، چک برگشتی، عید سال جاری و … در کنار فیلم های سینمایی هیوا، هزارپا و… بخشی از آثاری است که این بازیگر سینما و تلویزیون در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

دست در دست یک شب نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شناخته شده، نخبگان جوان و نیرو های جهادی دور یک میز کنار هم قرار می گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه های اصلی مردم، کرونا و… با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می برند.

دست در دست کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت 23:00 روانه آنتن می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازیگر نون. خ مهمان دست در دست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر نون. خ مهمان دست در دست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید