برگ برنده پرسپولیس در جابجایی زمستانی چیست؟

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تهران (پانا) - هم رشید مظاهری و هم پیغام نیازمند به نوعی مدیون داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس هستند.

برگ برنده پرسپولیس در جابجایی زمستانی چیست؟

به گزارش خبرورزشی، بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی بود در این تیم حضور داشت به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را به وسیله شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی روبرو خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

رادو که قبل از بازی پرسپولیس مقابل طرفدار ایران را ترک کرد، هنوز راضی به بازگشت نشده و مدیران پرسپولیس هم نتوانستند کاری نمایند تا گلر کروات تیمشان به تمرینات برگردد.حتی افشین پیروانی هم چند روز قبل خاطرنشان کرد، فعلا خبری از بازگشت رادو نیست. آنطور که تعیین است باید رادو را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست. به این ترتیب یحیی گل محمدی از همین حالا باید به فکر جذب یک گلر مطمئن در نیم فصل باشد.همانطور که قبلا هم نوشتیم پیغام نیازمند و رشید مظاهری دو گزینه مدنظر یحیی گل محمدی برای جانشینی رادو هستند. نیازمند با وجود بازی کردن برای پورتومیننزه در جام حذفی و گرفتن 2 پنالتی، جایی در ترکیب تیمش در لیگ پرتغال ندارد و مظاهری هم حتی در فهرست 18 نفره استقلال قرار نمی گیرد. اما این دو گزینه پرسپولیسی ها برای دروازه یک مورد جالب و مشترک با هم دارند. هم رشید و هم پیغام شاگرد داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس بودند و به نوعی فوتبالشان را به این مربی کاربلد مدیون هستند. فنایی وقتی که به همراه یحیی گل محمدی در ذوب آهن کار می کرد، به مظاهری فرصت بازی داد و او هم با درخشش خود به یک گلر مطرح تبدیل شد. نیازمند در پیکان کشف فنایی بود و زمانیکه که داوود دستیار مجید جلالی بود، برای اولین بار مقابل پرسپولیس به نیازمند فرصت بازی کردن داد و همان بازی سکوی پرتابی برای پیغام شد. چیزی که تعیین است هم رشید و هم پیغام ارتباط بسیار خوبی با داوود فنایی دارند و همین موضوع می تواند برگ برنده پرسپولیس برای خرید یکی از این دو گلر مطرح باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگ برنده پرسپولیس در جابجایی زمستانی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده پرسپولیس در جابجایی زمستانی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید