استقلال نباید با ترس مقابل السد بازی کند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، محسن گروسی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بازیهای استقلال در لیگ برتر گفت: شانس آبی پوشان این گونه بود که لیگ را باید با تیم هایی شروع می کردند که یا مدعی قهرمانی بودند یا مدعی کسب سهمیه. بازی اول با پیکان، بازی دوم با ذوب آهن و بازی سوم با تراکتورسازی. اما شاگردان شفر هرچه در لیگ پیش رفتند بهتر شدند و بازی به بازی توانستند شرایط شان را بهبود بخشند.

استقلال نباید با ترس مقابل السد بازی کند

مهاجم سابق آبیها با اشاره به خریدهای جدید افزود: این تیم بازیکنان خوبی به خدمت گرفت که در راس آنها می توان از تبریزی، الحاجی گرو و همام طارق نام برد. ضمن این که بازیکنان جوان استقلال هم آینده دارانی هستند که هر کدام شان می توانند در آینده ای نزدیک از ستاره های فوتبال ایران باشند.

وی در خصوص دیدار با پارس جنوبی بیان داشت: این یک بازی سنگین برای شفر و بازیکنانش است. پارس جنوبی حالا دیگر آن تیم فصل گذشته کم تجربه نیست و یک فصل حضور در لیگ برتر را هم تجربه نموده است. بازی با پارس جنوبی یک بازی سنگی برای آبی پوشان است. به خصوص که این بازی در اوج فصل گرما و در شهر جم قرار است انجام گردد. اصلی ترین حریف آبی پوشان در این میدان آب و هوای گرم و شرجی شهر جم است.

گروسی در خصوص شروع طوفانی السد در لیگ ستارگان قطر بیان داشت: این که این تیم در رقابتهای داخلی اش 10 گل بزند دلیل نمی گردد که در آسیا هم بخواهد به هر تیمی 10 تا گل بزند. البته السد کلا تیم خطرناکی است اما استقلال هم تیم کوچکی در آسیا نیست. شفر و بازیکنانش نباید با ترس مقابل السد بازی نمایند چون اگر از این تیم بترسند آنوقت اتفاق خوبی برای آنها نخواهد افتاد.

وی افزود: انجام بازی اول در تهران به ما کمک می نماید و باید در تهران نتیجه ای بگیریم که در دوحه نگرانی زیادی نداشته باشیم و با استرس مقابل این تیم باتجربه بازی نکنیم.

منبع: mehrnews.com

به "استقلال نباید با ترس مقابل السد بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید با ترس مقابل السد بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید