تسهیلات ویژه برای تحصیل در دانشگاه تبریز ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز از ارائه تسهیلات متنوع به رتبه های برتر کنکور سراسری و فارغ التحصیلان ممتاز، جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه اطلاع داد.

تسهیلات ویژه برای تحصیل در دانشگاه تبریز ارائه می گردد

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزشی چلسی، از ارائه تسهیلات متنوع به رتبه های برتر کنکور سراسری و فارغ التحصیلان ممتاز، جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه اطلاع داد.

احمدی مطرح نمود: گروه حمایت از استعداد های درخشان نسبت به تهیه و تدوین شیوه نامه جذب، حمایت و حفظ حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز اقدام نموده است.

رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز بیان نمود: شیوه نامه مذکور پس از تصویب در شورای استعداد های درخشان و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه در دوازدهمین نشست هیأت رئیسه دانشگاه مطرح و مورد تصویب نهایی قرارگرفته است.

وی با اشاره به اهداف اصلی تدوین و اجرای این شیوه نامه بیان نمود: ایجاد هماهنگی بین واحد های اجرایی مختلف دانشگاه در راستای جذب، حمایت و حفظ حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، جهت ادامه تحصیل، تشویق حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری ورود به مقطع کارشناسی، بخصوص برگزیدگان استان آذربایجان شرقی وجلوگیری از کوچ این افراد مستعد به دانشگاه های تهران به وسیله حمایت های مادی و معنوی و ارائه تسهیلات متنوع بوده است.

احمدی اظهار کرد: تسهیلات حمایتی مصوب در این شیوه نامه به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند ازنکوداشت معنوی و حمایت از ایفای نقش مؤثر در فعالیت های دانشگاهی؛ تسهیلات آموزشی و پژوهشی متنوع؛ تسهیلات رفاهی مختلف و جوایز نقدی است.

رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز تاکید نمود: دانشجویان برای مطالعه شیوه نامه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشمولان تحت پوشش این شیوه نامه و جزئیات مربوط به نحوه ارائه تسهیلات مصوب، به وب سایت رسمی گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تسهیلات ویژه برای تحصیل در دانشگاه تبریز ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات ویژه برای تحصیل در دانشگاه تبریز ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید