خبرنگاران طرح ها و استارتاپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوانده شدند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تهران- خبرنگاران- صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح ها و استارتاپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوان منتشر کرد.

خبرنگاران طرح ها و استارتاپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوانده شدند

به گزارش روز سه شنبه وبلاگ ورزشی چلسی از صندوق نوآوری وشکوفایی، رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه تجهیزات پزشکی روز 26 آبان ماه برگزار خواهد شد، بر این اساس استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه گذار هستند می توانند تا شنبه 17 آبان ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جذب استارتاپ یا طرح سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی از طریق این فراخوان امکانپذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در قالب برنامه هم سرمایه گذاری با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارتاپ ها و طرح های سرمایه پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم سرمایه گذاری، استارتاپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر، طرح و مدل کسب وکار خود را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می کنند، در صورتی که یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب وکار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر را تامین می کند.

هر دوشنبه استارتاپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می شود که هر دوشنبه، تنها استارتاپ ها و طرح های همان حوزه معرفی شوندتا کنون دوشنبه های استارتاپی در حوزه آموزش، کشاورزی، ورزش، سلامت دیجیال برگزار شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح ها و استارتاپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوانده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ها و استارتاپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوانده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید