خرید ماشین خارجی کارشناسی شده

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بخش بزرگی از معاملات بازار خودروی ایران معطوف به خرید و فروش خودروهای دست دوم ایرانی و خارجی است. این بازار برعکس بازار خودروهای صفر که همه شرایط روتین و تعیین است، بالا و پایین بسیاری دارد و شرایط و عوامل منجر به سود و زیان در آن بسیار متفاوت است. برای به حداقل رساندن زیان در خرید و فروش این خودروها و به منظور داشتن یک معامله خوب و مطمئن، باید علاوه بر آشنایی با فرایند بازار خودرو، با شرایط خودروهای کارکرده و احتمالات موجود در آن ها نیز آشنا بود. در سال های اخیر، سرویس کارشناسی خودرو به همین منظور و برای یاری به خریدار و فروشنده راه اندازی شده است. سرویسی که آشنایی با آن می تواند به شما برای خرید یک خودروی خوب و باکیفیت یاری کند.

خرید ماشین خارجی کارشناسی شده

چرا کارشناسی خودرو هنگام خرید لازم است؟

بیشتر فروشندگان، در کوشش برای بهتر فروختن خودرو، ادعا می نمایند که خودرویی سالم دارند و هیچ مشکل فنی و بدنه در ماشین آن ها وجود ندارد. اما نتایج بازار خودروهای کارنموده نشان می دهد که این گونه نیست و غالب خودروهای کارنموده، حداقل یک مورد آسیب بدنه و ضعف های فنی نیز دارند که از چشم خریدار پنهان مانده است. معمولا مالکان خودروهای خارجی، اگر مشکل تصادف یا صافکاری و رنگ برای بدنه خودرو داشته باشند، آن را به دست متخصصین ماهر این رشته می دهند تا خودرویشان را به اصطلاح بدون رنگ و یا با رنگی بسیار طبیعی از کار در بیاورند. در این صورت گاهی با اطمینان در خصوص سالم بودن بدنه صحبت می نمایند. موردی که قطعا از نگاه خریدار معمولی دور خواهد ماند اما کارشناسان خودرو، آشنایی بسیار کاملی با زوایای مختلف فنی خودرو دارند. به خصوص در خصوص خودروهای خارجی، که دارای پیچیدگی های فنی زیادی هستند، این کارشناسان با آنالیز هر بخش می توانند مسائل پنهان خودرو را نیز پیدا نمایند. از طرف دیگر، خودروهای خارجی موجود در بازار دارای آپشن های مختلفی هستند که قبل از خرید باید از سلامت آن ها اطمینان حاصل کرد. آنالیز عملکرد این آپشن ها، کار هر کسی نیست. این همان دلیلی است که لزوم استفاده از متخصصین برای آنالیز خودرو و در خاتمه خرید ماشین خارجی کارشناسی شده را نشان می دهد. به این ترتیب احتمال اشتباه و ریسک در معامله بسیار کم می گردد چون کار به دست کاردان سپرده شده است.

قیمت گذاری خودروهای خارجی کارنموده

نکته مهم در خصوص خودروهای خارجی، وجود تیپ های مختلف با آپشن های گوناگون در برخی از مدل هاست. تنوع آپشن ها تاثیر زیادی در قیمت خودرو می گذارد و به همین دلیل توجه به تک تک این موارد برای قیمت گذاری صحیح خودرو، الزامی است. بارها دیده شده که خریدار، خودرویی را به عنوان مدل فول آپشن خریده اما بعد از آنالیز کارشناسان، معین شده که خودرو نیمه فول بوده و خریدار هزینه ای را برای چیزی پرداخت نموده که اصلا وجود نداشته است. به همین دلیل به تیپ خودرویی که قصد خرید آن را دارید باید خوب توجه کنید و آپشن های آن را آنالیز نموده و اسیر جوسازی و بازار گرمی فروشنده نشوید. یک نکته دیگر در خصوص خودروهای خارجی کارنموده، دست کاری آمپر خودرو است که در جهت کم کردن کارکرد خودرو انجام می گردد. طبیعی است خودرویی که بیشتر دویده باشد، احتمال آسیب و فرسودگی بیشتری در بخش های فنی دارد. کارشناسان کارنامه، بعد از آنالیز کامل خودرو، آن را قیمت گذاری می نمایند. مشخص قیمت ماشین بر اساس میزان کارکرد، شرایط فنی، و سلامت بدنی خودرو انجام می گردد. کارشناسان خودرو با آشنایی کامل و تخصصی درهمه زمینه های یک خودرو، مسائل آن را شناسایی نموده و با توجه به آن ها، خودرو را قیمت گذاری می نمایند. به روز بودن و تخصص کارشناسان این سایت باعث شده که شما به راحتی بتوانید با استفاده از بخش قیمت روز خودرو کارنامه، قیمت خودروهای مختلف را مشاهده نموده و با مقایسه آن ها، بازه قیمتی برای خرید خودروی مورد نظرتان پیدا کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "خرید ماشین خارجی کارشناسی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ماشین خارجی کارشناسی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید