خودرو

شباهت جالب ماشین ایران خودرو به مرسدس بنز ، عکس

دنا یکی از تولیدات مشهور ایران خودرو است که در نمای پشتی شباهتی انکارناپذیر به برخی مدل های مرسدس بنز سی کلاس دارد.

13 اسفند 1402

راهنمای سفر ارزان به استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که به دلایل مختلفی چون نزدیکی به ایران، آب وهوای بسیار عالی، تفریحات مهیج، جاذبه های گردشگری بی نظیر و عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی میان گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

18 آذر 1402

بیل گیتس: هوش مصنوعی شاید یک روز ما را به عنوان تهدید ببیند

درحالی که بحث های مربوط به هوش مصنوعی امروزه بیشتر بر تهدیدات احتمالی این فناوری برای آینده شغلی انسان ها متمرکز است، بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت و سرمایه دار بزرگ عرصه فناوری، می گوید این امکان وجود دارد که هوش مصنوعی روزی ما انسان ها را به عنوان...

7 فروردین 1402

10 خودرو در 2022 که مشتریان راضی نبودند؛ از کیا سراتو تا جیپ کامپس!

رضایت مشتریان عامل کلیدی در یک بازار آزاد است. موسسه کانسومر ریپورتس هرساله مقدار رضایت مشتریان از خودرو های مختلف را اعلام می نماید.

21 بهمن 1401

بازوی رباتیک وارد ایستگاههای شارژ الکترونیک ایالات متحده می گردد

بازوی رباتیک یکی از جدیدترین ایده هایی است که بری تسهیل دریافت انرژی به وسیله ایستگاههای شارژ الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این بازوی رباتیک در مرحله آزمایشی قرار دارند.

10 دی 1401

منطقه تنگ حمام یکی از جاذبه های دیدنی استان کرمانشاه به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس اخبار و گزارش های واصله، منطقه تنگ حمام یکی از جاذبه های دیدنی استان کرمانشاه به شمار می رود.

20 آبان 1401

متروپل دوباره قربانی گرفت ، این بار یک زن زیر آوار کشته شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: پیکر یکی از جانباخته ریزش بخشی از سازه متروپل از زیر آور خارچ شد.

5 آبان 1401

خودروی انتقامجو 20 میلیاردی رضوانی ونجس چه ویژگی هایی دارد؟

طی روز های اخیر خودروی انتقامجو و عجیب رضوانی ونجس رونمایی شد و کارشناسان معتقد بودند که کمپانی سازنده این خودرو از کادیلاک اسکالید الهام پذیرفته است.

26 مهر 1401

برترین جهت سفر تهران به مشهد کدام است؟

برای سفر به مشهد از تهران، با مسیرهای مختلفی روبرو خواهید بود. انتخاب این مسیرها با توجه به نوع وسیله نقلیه و بعلاوه زمان سپری شده برای سفر است.

5 مهر 1401

آسیب های تور های فاقد مجوز و قیمت گذاری نامناسب بر صنعت گردشگری

یکشنبه هشتم شهریورماه، در حدود ساعت 17:30 با حضور 25-30 نفر از فعالان صنعت گردشگری (حوزه تورهای داخلی و طبیعتگردی)، جلسه ای پیرو آسیب های اجرای تور فاقد مجوز و قیمت گذاری نامناسب در صنعت گردشگری در موسسه آوای ارسباران برگزار گردید. در این جلسه مدیرعامل آوای...

20 شهریور 1401

پشت پرده لغو برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب ، صاحبان صنایع را تهدید به لغو مجوز می نمایند

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با گلایه از کارشکنی ها برای لغو بعضی نمایشگاه ها در شهر آفتاب از تهدید و سنگ اندازی پیش پای برگزارکنندگان و صاحبان صنایع برای انصراف از برگزاری رویدادهایشان در شهر آفتاب سخن گفت.

26 مرداد 1401

13 مکانی که می توانید آبی ترین آب های جهان را در آنجا ببینید!

دوربین تان را فرامئش نکنید! این آب ها را در هیچ کجای دیگر نمی توانید پیدا کنید!

20 مرداد 1401

خسارت به سیل زدگان پرداخت می گردد؟

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: یک تنخواه اولیه برای منطقه ها سیل زده معین شده که روز چهارشنبه در هیئت دولت برای تصویب ارائه و خسارت مردم در سیل پرداخت می گردد.

13 مرداد 1401

دلایل کم آوردن ماشین در سر بالایی و نحوه برطرف آن

رانندگی در سربالایی اصلا کار راحتی نیست. به خصوص اگر شیب تندی نیز در جاده باشد و شما بخواهید با دنده دستی یا حتی اتوماتیک در این جهت حرکت کنید. در طول حرکت، موتور و سایر اجزای خودرو سخت درگیر هستند. به همین خاطر موتور باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا...

13 مرداد 1401

پارک های جنگلی تهران؛ طبیعت گردی در دل مرکز

پارک های جنگلی تهران پاتوق مجذوب کننده اهالی شهر است و گشت زنی در آن ها از تفریحات پرطرفدار تهرانی ها محسوب می گردد. اگر در دوران تعطیلات بهاری به فکر رفتن به خوش آب وهواترین نقاط مرکز هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتها این مطلب همسفر ما شوید تا...

11 مرداد 1401

در زمان بازدید ملک به چه نکاتی باید دقت شود؟

معمولا در زمان اجاره یا خرید ملک نکاتی وجود دارد که باید آن ها را بدانیم و به آن ها توجه کنیم و اگر این موارد نادیده گرفته شود می تواند در آینده برای شما مشکل ساز شود.بنابراین قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید که خانه ای که قصد اجاره یا خرید آن را دارید شرایط...

11 مرداد 1401

مقایسه ب ام و 530xi با کیا اپتیما GT لاین و لکسوس ES 250 و هیوندای آزرا گرنجور

در ایران ب ام و 530xi را باید با خودروهایی که ازلحاظ کیفیت و قیمت در حد ب ام و باشد مقایسه کنیم. در این مقاله، به آنالیز و مقایسه ب ام و سری 5 سدان 530xi با کیا اپتیما GT لاین، لکسوس ES 250 و هیوندای آزرا گرنجور می پردازیم.

9 مرداد 1401

بررسی رولزرویس فانتوم؛ عالیجناب رولزرویس

مواجهه با رولزرویس فانتوم (Rolls-Royce Phantom) هر کسی را به یاد لردهای انگلیسی و اشراف بریتانیایی می اندازد. این خودروی اشرافی انگلیسی اولین بار در سال 1925 عرضه شد.

8 مرداد 1401

مقایسه اپل آسترا هاچ بک با فولکس گلف نسل دوم (MK2) و فولکس گلف GTI

معمولاً رقبای خودروهای وارداتی بین خودشان است و در میان خودروهای داخلی رقیب هم سطحی برایشان نمی توان در نظر گرفت. البته خودروهای چینی را باید استثنای این قانون دانست. دراین بین، معمولاً خودروهای اروپایی رقبای بهتری برای هم هستند، چون معمولاً در یک سطح...

7 مرداد 1401

تصاویر تازه و رسمی از کیا اسپورتیج 2022

نسل پنجم کیا اسپورتیج 2022 با طراحی ای استثنایی و مدرن، خود را برای رقابت در بازارهای جهانی آماده نموده است. اولین تصاویر منتشرشده از خودروی کیا اسپورتیج 2022 این خودرو را خاص و منحصربه فرد نشان می دهد.

7 مرداد 1401
تعداد: (135)