تصاویر تازه و رسمی از کیا اسپورتیج 2022

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نسل پنجم کیا اسپورتیج 2022 با طراحی ای استثنایی و مدرن، خود را برای رقابت در بازارهای جهانی آماده نموده است. اولین تصاویر منتشرشده از خودروی کیا اسپورتیج 2022 این خودرو را خاص و منحصربه فرد نشان می دهد.

تصاویر تازه و رسمی از کیا اسپورتیج 2022

نسل پنجم اسپورتیج در کره جنوبی به فروش رسیده است و به این مناسبت کیا یک گالری عکس گسترده از کراس اوور کامپکت کاملاً نو را منتشر نموده است. از زمان شروع به کار خود در اوایل ماه ژوئن، این مدل که بر گرفته از هیوندای توسان است، با طراحی نامتعارف بحث و جدال زیادی ایجاد نموده است. همان طور که اکنون عکس های واقعی منتشرشده از مدل نسل NQ5 حقیقت را نشان می دهد.

اولین تفاوت این خودرو نسبت به مدل های کنونی کیا استفاده از لوگوی نو این خودروساز کره ای است و از این پس باید شاهد نصب این لوگوی نو روی محصولات کیا باشیم.

نمونه سبز زیتونی مدلی ستودنی با مشخصات فوق العاده و است. ازجمله این مشخصات چرخ های بزرگ 19 اینچی با طراحی دو رنگ و با طول 4 هزار و 660 میلی متر (183.4 اینچ) و فاصله دو محور با کشش 2 هزار و 755 میلی متر (108.4 اینچ) است. گفتنی است که اکنون با نسخه جهانی اسپورتیج سر و کار داریم.

کیا اعلام نموده است که رنگ های مختلفی برای کیا اسپورتیج 2022 در نظر گرفته و کیفیت رنگ به کار رفته برای این خودرو بسیار بهتر شده است. انتظار می رود اسپورتیج با نمونه قبلی مشخصات ظاهری تقریباً یکسانی داشته باشد، یعنی نمای جلو تقریباً یکسان که تنها بعضی موارد آن تغییر نموده است. بقیه طراحی ها کاملاً معمولی است و این تصاویر نو تفاوت بین چراغ های جلو و عقب LED را در مقایسه با نمونه های ساده تر خوب نشان می دهد.

این تصاویر نو بعلاوه نشان می دهد که تنظیمات صفحه نمایش 12.3 اینچی دوتایی، از مدل های پیشرفته تریم های اسپورتایژر کوچک تر در داخل بهره مند است. مدل های سطح میانه دارای صفحه لمسی کوچک تر با دکمه های چرخشی و چندین میان بر است، درحالی که وسیله نقلیه سطح پایین صفحه کوچک تک رنگی دارد که به نظر می رسد که یک قسمت به جای مانده از یک ماشین دهه 1990 است.

داخل خودرو کیا اسپورتیج 2022 با نمایشگر خمیده و ترکیبی از ابزارهای اطلاع رسانی و تفریح، طراحی مدرنی را به نمایش می گذارد. حتی دریچه های هوا به گونه ای طراحی شده است که داشبورد خودرو را بر جسته تر کند. جایگاه ها و تزیینات خودرو هم که در 2 طیف رنگی ارائه می گردد، هماهنگی کاملی با طراحی بیرونی خودرو دارند.

پیشرانه خودروی اسپورتیج 2022 به کشور مصرف کننده بستگی دارد؛ برای مثال سفارش مدل های اروپایی از موتور 1.6 لیتری توربوشارژر استفاده می گردد و علاوه بر این، مدل هیبریدی هم در دسترس خواهد بود. در آمریکا و خاورمیانه، کیا اسپورتیج 2022 از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که می تواند 190 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را فراوری کند.

تمام تصاویر اسپورتیج مخصوص KDM را به تصویر می کشند و این احتمال وجود دارد که همه بازار های جهانی نسخه نهایی را دریافت نکنند. تصور این موضوع سخت است که کیا کراس اوور کامپکت نو خود را با صفحه مرکزی قدیمی و AC معمولی به فروش برساند.

آگهی های خرید و فروش کیا اسپورتیج

***

شما می توانید تازه ترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ ورزشی چلسی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تصاویر تازه و رسمی از کیا اسپورتیج 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تازه و رسمی از کیا اسپورتیج 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید