هاچ بک برقی زیبای چری ویژه بانوان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، برخی از خودروسازان سعی می کنند با اضافه کردن ویژگی های مجذوب کننده، خودر وهایی مخصوص بانوان طراحی کنند. Chery Small Ant یک هاچ بک برقی کوچک چینی است که به طور اختصاصی برای بانوان طراحی شده است.

هاچ بک برقی زیبای چری ویژه بانوان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، چری چارمی مینی، یک خودروی شهری جمع و جور چهار نفره است که در چندین طرح و رنگ مختلف ارائه می شود. این خودروی کوچک سه در، با اندازه بدنه 3200 در 1670 در 1550 میلی متر و فاصله بین دو محور 2150 میلی متر ارائه می شود.

این خودروی برقی چینی در دو نسخه Charme Romance و Charme Rocco عرضه می شود. تفاوت این دو نسخه در طراحی داخلی آن ها است. بدنه و فضای داخلی این خودرو ها با رنگ های روشن طراحی شده اند و نور LED داخلی به کار رفته در آن ها می تواند رنگ را تغییر دهد. چری برای افزایش آرامش داخل کابین، هفت رنگ چراغ در نظر گرفته است. همچنین کاربران می توانند از هفت عطر عاشقانه برای خوشبو کردن فضای داخل خودرو استفاده کنند.

خودروی الکتریکی Chery Small Ant دارای یک صفحه ابزار مجازی و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.4 اینچی می باشد که کنترل نقاط کور، هشدار معکوس از طریق دوربین پشتی و نمای پانوراما 360 درجه را امکان پذیر می کنند. در زیر نمایشگر، یک جالیوانی بزرگ برای قرار دادن فنجان قهوه طراحی شده است. فرمان این خودرو با چرم پوشانده شده است.

این خودرو به یک موتور الکتریکی 41 اسب بخاری مجهز شده است و گشتاور 120 نیوتن متر را ارائه می دهد. باتری 30.6 کیلووات ساعتی به کار رفته در این خودرو، امکان طی کردن مسافت 300 کیلومتر بدون شارژ مجدد را فراهم می کند. در حال حاضر، این مدل تنها در چین به فروش می رسد. این اولین خودروی الکتریکی این برند برای خانم ها نیست. قبلا نیز این شرکت خودروی چری QQ را ویژه بانوان طراحی کرده بود. قیمت Charme Romance از 12,750 دلار آمریکا و Charme Rocco از 13,650 دلار آمریکا شروع می شود.

منبع: carnewschina

منبع: فرارو

به "هاچ بک برقی زیبای چری ویژه بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاچ بک برقی زیبای چری ویژه بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید