در کار محمود فکری دخالت نمی&zwnjکنم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، پرویز مظلومی صبح امروز در حاشیه تمرین تیم استقلال درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر، گفت: بهتر از این هم توان عمل کرد و جای نگرانی نیست. بحث روحی واقعاً مهم و درست است. همانطور که می دانید بازیکنی که در بازی های آسیایی در فشار بوده و نتیجه نگرفته و بعد از یک هفته به تمرین آمد؛ در حالی که باید بعد از سرانجام مسابقات ریکاوری کند و این شرایط برای استقلال فراهم نبوده است. طبیعتاً کادر فنی تلاش می کند این نقص را برطرف کند و تلاش بچه ها هم این است که برای خوشحالی و رضایت هواداران نتیجه بگیرند. در این راستا نیز باید یکسری مسائل و شرایط برایشان ایجاد شود که البته همه چیز برای آنها مهیا است.

در کار محمود فکری دخالت نمی&zwnjکنم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم

وی اضافه کرد: هر چند از نظر فراهم شدن امکانات مسئله ای نداریم اما مصدومیت ها کمی ما را اذیت می کند. دلیلش هم فرصت کم و نداشتن زمان برای بدنسازی است. یکسری از مصدومیت ها مثل سیاوش یزدانی، دیاباته و غفوری از گذشته بود که با تلاش کادر پزشکی امیدواریم بازیکنان به بازی های مهمتر برسند.

مظلومی ادامه داد: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده و با صدر جدول فقط دو امتیاز فاصله داریم. نسبت به سال های قبل نتایج استقلال بد نبوده، هر چند از نظر بازی هنوز به حد و اندازه های ایده آل نرسیدیم ولی تیم ما سوم جدول است و می تواند به صدر جدول هم برسد. در این خصوص رفتن بازیکنان مثل علی کریمی و روزبه چشمی از تیم بی تأثیر نبوده، هر چند که فکری مشغول است گزینه های مختلف را امتحان و جای چشمی و کریمی را پر کند. دیاباته هم که سال گذشته آقای گل بوده، هنوز نتوانسته خودش را به مجموعه تیم برساند. البته هواداران هم می دانند که فعلاً باید صبر و تحمل داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال به برخی از اظهارات حاشیه ای اشاره کرد و گفت: می گویند من در کار فنی دخالت می کنم که این طور نیست این موضوع را به شدت تکذیب می کنم. وظیفه من سرپرستی است و در تیم نیز فقط نقش سرپرست را دارم. تیم ما از این نظر مسئله ای ندارد و به عنوان مثال به عنوان سرپرست بباید بگویم زمین تمرین حتی در بدترین شرایط بارندگی هم مهیا و فراهم بوده است. امیدواریم بازیکنان هم بتوانند در زمین بازی تلافی کنند.

وی در خاتمه در خصوص بازی معوقه پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال، گفت: خوشبختانه سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد پرسپولیس بازی های عقب افتاده را انجام می دهد و سپس به دربی می آید. این قانونی است و برای پرسپولیس هم در آسیا آرزوی موفقیت داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در کار محمود فکری دخالت نمی&zwnjکنم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کار محمود فکری دخالت نمی&zwnjکنم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید