زمان واریز عیدی سال 99 ، کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند؟

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، هر ساله برای گروه های مختلف کارمندان، کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران عیدی معین می گردد. اما این عیدی چقدر است؟

زمان واریز عیدی سال 99 ، کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند؟

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تهران به مهر گفته که پرداخت عیدی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی طی چند روز آینده و بعد از نیمه بهمن ماه پرداخت می گردد.

اما علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در این خصوص به وبلاگ ورزشی چلسی گفت: هنوز جزئیات، میزان یا زمان واریز عیدی بازنشستگان معین نشده است.

کارمندان

دولت در بودجه پیش بینی نموده که عیدی کارکنان یک میلیون و 200 هزار تومان باشد؛ اما عیدی کارمندان هر ساله معمولا به میزان افزایش حقوق سال آینده رشد می نماید.

طبق اعلام مجلس حقوق کارمندان برای سال 1400 معادل 25 درصد افزایش می یابد.

با توجه به این که عیدی سال گذشته کارمندان یک میلیون و 200 هزار تومان بوده، پیش بینی می گردد با افزایش 25 درصدی میزان عیدی سال جاری یک میلیون و 500 هزار تومان برآورد گردد.

کارگران

طبق قانون کار، تمام کارگاه های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل 60 روز آخرین مزد، به عنوان عیدی و پاداش بپردازند.

حداقل حقوق کارگران سال جاری یک میلیون و 910 هزار تومان است، بنابراین پیش بینی می گردد که تمام کارگران بین 3 میلیون و 800 هزار تومان تا 5 میلیون و 700 هزار تومان عیدی بگیرند.

منبع: تجارت نیوز

به "زمان واریز عیدی سال 99 ، کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز عیدی سال 99 ، کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید