شرط جالب PSG برای موافقت با انتقال نیمار به بارسا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بر اساس ادعای کالچو مرکاتو پاری سن ژرمن برای فروش نیمار به بارسلونا از این باشگاه درخواست دو بازیکن کرده است.

شرط جالب PSG برای موافقت با انتقال نیمار به بارسا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورزشی چلسی، در یکی از جنجالی ترین جابجایی تاریخ فوتبال بود که نیمار در تابستان سال 2017 از بارسلونا جدا شد و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو پاری سن ژرمن پیوست.

فوق ستاره برزیلی در یکی دو فصل اخیر شرایط خیلی خوبی را در باشگاه فرانسوی سپری نکرده و عملکرد او با توجه به قیمتش دور از انتظار بوده است. نیمار همچنین در جابجایی تابستانی گذشته تا آستانه بازگشت به بارسا نیز پیش رفت اما در آخرین لحظات این اتفاق رخ نداد تا او در پاریس ماندگار شود.

با وجود منتفی شدن انتقال نیمار به بارسلونا در تابستان گذشته، هنوز هم شایعات زیادی درباره بازگشت احتمالی او به نوکمپ شنیده می شود. در همین رابطه کالچو مرکاتو مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد جالبی را برای فروش نیمار به بارسا مطرح کرده است. بر اساس این گزارش تیم فرانسوی به بارسا پیشنهاد کرده که پای دو بازیکن این تیم یعنی آرتور ملو و فرانکی دی یونگ این معامله باز شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که ادعای کالچو مرکاتو تا چه میزان رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و آیا اصلاً بارسلونا با چنین پیشنهادی موافقت خواهد کرد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرط جالب PSG برای موافقت با انتقال نیمار به بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط جالب PSG برای موافقت با انتقال نیمار به بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید