صادقی: انصاف نیست از قرارداد بازیکنان مبلغی کسر شود، هندبال جهت رو به رشد خود را پیدا کرده است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: هندبال راستا رو به رشد خود را پیدا کرده و با این جوانان آینده بهتری پیش رو دارد.

صادقی: انصاف نیست از قرارداد بازیکنان مبلغی کسر شود، هندبال جهت رو به رشد خود را پیدا کرده است

کیوان صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی چلسی، در خصوص اعلام پایان لیگ برتر هندبال و جایگاه سومی تیم ذوب آهن در این فصل، گفت: این شرایطی که برای هندبال و ورزش ایجاد شد، معمولی نبود و شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای را ایجاد کرد. در این شرایط جان و سلامت افراد مهم است. قبل از تعطیلی لیگ هم گفتم سلامتی بازیکنان مهم تر از پایان لیگ است.

وی در ادامه افزود: تصمیم در خصوص اعلام پایان لیگ نیاز به مدیریت کلان داشت. اگر پایان اردیبهشت فعالیت های ورزشی هم شروع می شد، باز هم یک ماه به تمرین نیاز داشتیم و یک ماه هم برگزاری لیگ طول می کشید و اتمام لیگ به پایان تیر ماه کشیده می شد و این موضوع به بازیکنان و باشگاه ها ضربه می زد. ذوب آهن باشگاهی بود که می توانست دوم هم بشود ولی سلامتی افراد و بازیکنان مهم تر بود.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن تاکید کرد: بعد از چند سال کیفیت لیگ بالاتر بود. سال های گذشته تیم ها بودجه ای نداشتند و لیگ طی دو تا سه ماه تمام می شد ولی امسال 4-5 تیم خوب در لیگ بودند و سطح مسابقات بالا بود. البته مسابقات انتخابی جهان و المپیک باعث تعطیلی لیگ شد و باشگاه ها را اذیت کرد و آمادگی جسمانی بازیکنان بالا و پایین می شد. هندبال راستا رو به رشد را شروع کرده و قدمی رو به جلو گذاشته و با این جوانان آینده بهتری پیش رو دارد و استارت موفقیت هندبال زده شده است و امیدوارم نتیجه زودتر حاصل شود.

وی اظهار داشت: باید فدراسیون از با تجربه ها و کسانی که در هندبال تیمداری کردند، استفاده کند و استان های هندبال خیز را دوباره پای کار بیاورد. اینکه لیگ در فصل آینده 15 تیمی برگزار می شود، خوب است و بازگشت مجدد برخی از تیم ها یک نقطه عطف است.

صادقی در پاسخ به این سوال که باشگاه ذوب آهن در خصوص قرارداد بازیکنان چه تصمیمی گرفته است، گفت: با مسئولین باشگاه تماس نداشتم. به هر حال بازیکنان قرارداد بسته اند و قراردادهای هندبال آنقدر نیست که سر و ته آن را بزنند. اینکه به خاطر 4 بازی بازیکن جریمه شوند و به آنها پول ندهند و یا از قرارداد آنها کسر شود، دور از انصاف است چرا که بازیکن تلاش خود را کرده است.

وی گفت: تیم مس قطعا قهرمان لیگ می شود و بین تیم ما و کازرون برای جایگاه دوم و سوم رقابت بود. اگر این 5 بازی هم برگزار می شد شرایط در جدول خیلی فرق نمی کرد. در شان باشگاهی مثل ذوب آهن و سایر باشگاه ها نیست که اقدام به کسر قرارداد بازیکنان کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: انصاف نیست از قرارداد بازیکنان مبلغی کسر شود، هندبال جهت رو به رشد خود را پیدا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: انصاف نیست از قرارداد بازیکنان مبلغی کسر شود، هندبال جهت رو به رشد خود را پیدا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید