نمی توانیم وارد بورس شویم ، زورمان به صدا و سیما نمی رسد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، جهانگیر کی شمس ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در باشگاه گلستان آبادان برگزار گردید، اظهار کرد: تا به امروز اقدام خاصی از طرف شورای ورزش شهر ندیدیم.

نمی توانیم وارد بورس شویم ، زورمان به صدا و سیما نمی رسد

وی با بیان اینکه باید موضوعی که مردم آبادان به آن عشق دارند را پرورش دهیم، افزود: از هر پیشنهاد سازنده ای استقبال می کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: تبلیغات محیطی خودشان درصد تعیین می نمایند؛ در فوتبال ما همه چیز عجیب است.

کی شمس مطرح نمود: قانونگذار خوب عمل می نماید و مثلاً از آلمان الگوبرداری می نمایند و انتظار دارند آن را در آبادان اجرا نمایند. آنجا آلمان است و اینجا آبادان و باید زیرساخت این شهر مانند آلمان آماده باشد.

زورمان به صدا و سیما نمی رسد

وی توضیح داد: اگر هزینه تبلیغات تلویزیونی به ما بدهند سالیانه 300 میلیارد تومان سهم ما می گردد ولی زورمان به صدا و سیما نمی رسد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باید مطالبات تیم های ورزشی محقق گردد. دیوان محاسبات باید به این موضوع را رسیدگی نمایند. اجرای صحیح قوانین کشور باید به وسیله دیوان پیگیری گردد.

کی شمس بیان نمود: باید سطح مطالبه گری را افزایش دهیم و از رسانه ها انتظار داریم این موضوع را به وسیله رسانه پیگیری نمایند.

وی بیان نمود: باید برای همه تیم ها نگاه متوازن وجود داشته باشد و انتظار می رود احترام، عزت و پاسخگویی برای همه تیم ها یکسان باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس 100 درصد دولتی هستند و همه پیگیر کار آنها هستند ولی از نظر قانونی نفت آبادان 85 درصد دولتی هستند و همه دستگاه های نظارتی روی آبادان متمرکز هستند ولی نمی دانم چرا چنین نگاهی برای تیم های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد که این موضوع اجحاف است.

فوتبال ایران ناعادلانه است

کی شمس افزود: این موضوعات زیبایی های فوتبال را از ما می گیرند. همه چیز فوتبال ایران ناعادلانه است.

وی با بیان اینکه قانون جاده دو طرفه است و نباید یک طرف بسته گردد، شرح داد: برای برنامه هفتم تا فرصت است نمایندگان این قانون را اصلاح و یا حذف نمایند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید نمود: سومین تیم نفتی شرایط خوبی ندارد و نباید چهارمین تیم، آبادان باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان نمود: قانونی وجود دارد که حتی به عنوان مثال مدیرعامل منطقه آزاد اروند و سایر مسئولان بیایند در هیأت مدیره باشگاه نفت باید در چارچوب عمل نمایند.

کی شمس در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تمدید می گردد، شرح داد: علیرضا منصوریان با روحیه خاصی که دارد واقعاً پای کار است و محبوبیت خاصی دارد. برای تمدید هم باید آنالیز های خود را همانند منابع اقتصادی انجام دهیم.

نمی توانیم وارد بورس شویم

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان بورسی می گردد، بیان نمود: بحث بورس فقط برای استقلال و پرسپولیس مطرح است و در فرابورس بردند و تا زمانی که ما دارایی نداشته باشیم نمی توانیم وارد فرابورس شویم زیرا اموال متعلق به وزارت نفت است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به موضوع ورود طرفداران به استادیوم شرح داد: دنبال این موضوع هستیم. دوربین ها، گیت ها، فروش بلیط و … را به روز آوری کردیم و اکنون امکان ورود 30 درصد با توجه به شرایط فعلی داریم و به شدت این موضوع را پیگیری می کنیم.

کی شمس در مورد وعده های بعضی مسئوالان برای یاری اقتصادی به نفت آبادان اظهار کرد: هر کسی آمد روی دیوار ما یک یادگاری نوشت و رفت؛ با سعید محمد، دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد کشور صحبت کردیم و گفتیم مبلغ اسپانسری از سال 93 تا به امروز 10 میلیارد تومان است و با توجه به افزایش مبالغ نیازمند اصلاح است.

وی مطرح نمود: مقرر بود چهارشنبه هفته گذشته وی به آبادان سفر کند ولی گفتند کاری پیش آمده و بر سر تمرین می آیند ولی شرایط مهیا نشد و اعلام شد وی با خبرهای خوش می آیند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان توضیح داد: برای بنده مهم است سال آینده همین 10 میلیارد تومان را می دهند یا 20 میلیارد تومان؟

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمی توانیم وارد بورس شویم ، زورمان به صدا و سیما نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانیم وارد بورس شویم ، زورمان به صدا و سیما نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید