قلعه نویی مربی هفته، پدیده تیم هفته

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در غفلت شفر و برانکو این امیر قلعه نویی بود که مهم ترین بازی هفته را برد و بهترین مربی هفته لقب گرفت. پدیده هم با صدرنشینی همه را شگفت زده کرد

قلعه نویی مربی هفته، پدیده تیم هفته

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی ، هفته چهارم هم به سرانجام رسید ودر حالی که تصور می شد پرسپولیس به روند امتیاز گیری خود ادامه دهد در تهران به یک تساوی شبهه باخت رسید وصدر جدول را از دست داد. سرخ ها در هفته ای که می توانستند به سادگی صدر جدول را حفظ نمایند و به راحتی صاحب 3 امتیاز شوند، مقابل مسجد سلیمانی ها به نتیجه ای جز تساوی نرسیدند. در آن سو هم استقلال شکست نا منتظری را در جم تجربه کرد تا هفته چهارم به تلخ ترین شکل ممکن برای سرخابی ها به سرانجام برسد. استقلال و پرسپولیس اگر می خواهند درلیگ هجدهم مدعی بمانند باید نتایج هفته چهارم را عمیقا جدی بگیرند. شاید همین پدیده مثل استقلال خوزستان 3 فصل قبل همه را حیرت زده کند وقهرمان گردد، یا سپاهان بار دیگر با امیر قلعه نویی طعم شیرین قهرمانی را بچشد. این احتمالا را برانکو و شفر باید جدی بگیرند. به خصوص سرمربی آلمانی استقلال که به نظر می رسد هنوز ترکیب اصلی تیمش را هم نشناخته است. استقلال وپرسپولیس باید باور نمایند که این فصل مثل فصل قبل نیست که فقط خودشان مدعی باشند. سپاهان، تراکتورو حتی فولاد دوباره برخواسته اند.

بازیکن هفته: وحید خشتان(استقلال)

مهاجم استقلال خوزستان در دربی اهواز 2 گل دیگر وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد تا در کمال حیرت وشگفتی بالا تر از همه مدعیان آقای گلی لیگ برتر با 4 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. خشتان بازیکن نا شناخته ای در فوتبال ایران محسوب می شد اما با همین 4 گلی که تا سرانجام هفته پنجم به ثمر رسانده برای خودش شهرت تازه ای به دست آورده است. خشتان ریزنقش، سریع و درگلزنی بسیار پراشتهاء است. او را جدی بگیرید.

مربی هفته: امیرقلعه نویی(سپاهان)

مهم ترین بازی هفته را در اصفهان شاهد بودیم. جایی که دو تیم مدعی سپاهان و ذوب آهن رخ در رخ هم قرارگرفتند که نتیجه اش پیروزی سپاهان بود. برد تیمی که با امیر قلعه نویی امتیاز های مطلوبی در چهار هفته ابتدایی لیگ به دست آورده و عملکرد رو به رشدی داشته است. این سپاهان، همان سپاهانی است که فصل پیش برای نیفتادن می جنگید اما حالا با حضور امیر قلعه نویی به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم بدل گردیده است. امیرقلعه نویی درهفته چهارم امتیاز مهمی را به چنگ آورد.

تیم هفته: پدیده

پدیده نه فقط به دلیل برتری در رشت مقابل سپیدرود بلکه به علت تداوم بالانشینی و حالا صدرنشینی در لیگ هجدهم دراین قاب قرارمی گیرد. پدیده بعد از باختی که در هفته اول داشت 3 برد پی در پی به دست آورده و با 9 امتیاز در صدر جدولی واقع شده است که تیم های بزرگی همچون سپاهان، پرسپولیس، ذوب آهن، فولاد و استقلال پایین تر قرارگرفته اند. پدیده با یحیی گل محمدی فوتبال قابل قبولی ارائه می دهد و با حفظ همین روند قطعا می توند تا آخر لیگ در بین بالانشین ها باشد.

ناکام هفته:آرمین سهرابیان(استقلال)

ناکام ترین چهره هفته چهارم کسی نیست جز آرمین سهرابیان. مدافعی که با آن اشتباه تلخ شب های کابوس واری را به صبح می رساند. سهرابیان درهفته ای که گذشته اسباب شکست استقلال را فراهم آورد. البته دیگر بازیکنان استقلال هم با بازی ضعیف خود به خوبی سهرابیان را کمک کردند تا شکستی عجیب در کارنامه آبی های پایتخت ثبت گردد. این شکست و این اشتباه هم برای مجموعه استقلال به موقع بود وهم سهرابیانی که باید یک فصل در قلب دفاع استقلال قراربگیرد.

تیم منتخب هفته چهارم لیگ هجدهم(2-4-4)

دروازه بان: میلاد فراهانی(نفت مسجدسلیمان)

مدافعان میانی: محمدطیبی(تراکتورسازی)، حامدنورمحمدی(پارس جم)

مدافعان کناری:امیرمنصوریان(پدیده)، سعید صادقی(پدیده)

هافبک ها: روح الله سیف الهی(پارس جم)، دانیال اسماعیلی فر(تراکتورسازی)، مهدی شیری(پیکان)، کرارجاسم(صنعت نفت)

مهاجمان: وحیدخشتان(استقلال خوزستان)، حسن بیت سعید(فولاد خوزستان)

منبع: ایران ورزشی

به "قلعه نویی مربی هفته، پدیده تیم هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی مربی هفته، پدیده تیم هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید