معاینه فنی خودرو ها تا انتها تعطیلات قانونی است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، جانشین رئیس پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاینه فنی خودرو هایی که در تعطیلی دو هفته ای به سرانجام می رسد همچنان معتبر و قانونی است.

معاینه فنی خودرو ها تا انتها تعطیلات قانونی است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی از وبلاگ ورزشی چلسی، سردار سید تیمور حسینی گفت: در خصوص خودرو هایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی شان تمام می گردد، قطعا تعطیلی را لحاظ خواهیم کرد؛ برای تمدید اعتبار این خودرو ها پیش بینی های لازم اجرا شده است و از این بابت جای نگرانی نیست.

بیمه نامه ها؛ غیرحضوری صادر می گردد

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره بیمه های تمام شده در این مدت هم شرح داد: با توجه به نرم افزار هایی که تمدید بیمه خودرو را انجام می دهند و این امکان را فراهم می نمایند که به صورت غیرحضوری صدور بیمه انجام گردد، لذا بی توجهی به تمدید بیمه در این دو هفته پذیرفتنی نیست.

وی همچنین ادامه داد: اگر در این دو هفته کسی تصادف کند و خسارتی به بار بیاورد، نمی گردد مسئولیتی را پذیرفت که این فرد بیمه اش را تمدید نکرده است.

سردار حسینی به تعطیلی مراکز پرتجمع تعویض پلاک در این دو هفته هم اشاره نمود و گفت: یکی از مراکزی که به واسطه پیش بینی ها فعالیتشان متوقف خواهد شد مراکز تعویض پلاک است. اما بعد از تعطیلات قرار است با برنامه ریزی و قابلیتی که برای نوبت دهی اینترنتی ایجاد شده است ما بتوانیم در سه یا چهار روز آن عقب ماندگی دو هفته ای را جبران کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "معاینه فنی خودرو ها تا انتها تعطیلات قانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاینه فنی خودرو ها تا انتها تعطیلات قانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید