مقاله: پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، پارتیشن در حالت کلی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی می گردد. پارتیشن نوع ثابت با استفاده از پیچ و مهره به زمین متصل می گردد. اگر ارتفاع پارتیشن اندازه دیوار باشد، به سقف هم متصل می گردد. اما پارتیشن نوع متحرک ثابت نیست و قابلیت جا به جایی را دارد.

مقاله: پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری

پارتیشن غیر از وظیفه جداسازی فضا، به خاطر داشتن تنوع در طرح، اندازه، نوع کاربری، ترکیب بندی رنگ و ماده ساخته شده از آن، می تواند مکمل بسیار خوبی در طراحی دکوراسیون فضاها در زمان بازسازی ساختمان اداری باشد. با پارتیشن بندی می توان فضاهای عظیم و بی کاربرد را تقسیم بندی یا بخش بندی کرد و از فضاهای کوچک تر به دست آمده استفاده بهتری کرد.

تقسیم بندی از طریق پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری که عموما یک فضای عظیم و بی کاربرد دارد، می تواند یاری کند بر اساس احتیاج کاربران فضاهای کوچکتر و پر کاربردتر به وجود بیاید. در ساختمان کوچک از پارتیشن بندی برای عظیم تر نشان دادن فضا، ایجاد گردش هوا در فضای ساختمان و آوردن نور به داخل استفاده می گردد.

پاروان از چوب، پارچه، ام دی اف ساخته می گردد. پاراوان معمولا از 4 در تشکیل می گردد که با اندازه های مختلف از طریق لولا به هم متصل شده اند. پاراوان قابل حمل و غیر ثابت هستند. از پاروان برای محدود کردن فضای ورودی، تقسیم بندی فضاهای سالن، جداسازی فضاهای سالن و پوشاندن قسمت های معیوب ساختمان استفاده می گردد.

منبع مقاله: پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری

به "مقاله: پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید